Valmet Lanseeraa Ainutlaatuisen DigitaalisenYhteistyötilan

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote18.6.2018 KLO 11:00

ValmetOttaaKäyttöönAinutlaatuisenIgitaalisenTilan,Joka Mahdollistaa JatkuvanYhteistyönJATietojen Realalikaisen Jakamisen Asiakkaiden Kanssa。Asiakasportaali,Valmet客户门户网站,yhteistyötila,Joka Tuo Valmetin Asiantuntemuksen Ja Verkkopalvelut Samalle Alustalle。Se TekeeYhteistyöstä亚洲克申申堪萨邦Aiempaa HelpomaaJaLäpinäkyvämpää。

Valmetin Asiakasportaalissa Asiankkaat Ja Valmetin Asiantuntijat voivatTehdäyhteistyötä,Jakaa Tietoa Ja Inno InnoinaYhdessäReaiajassa。Portaalin Verkkopalveluja,Toimintoja JaKäytettävyytttttttä在KehitettyYhdessä亚洲克劳登Kanssa,Jotta Voidaan ToottaaHyödyllistäJAYksilöllistäSisältöla。

“OlemmeKehittäneetPortaaliaTiiviissäyhteistyössäsiaasubskaiden kanssaalustalähtien。Petri Lakka.

Klabin S.A.,Yksi ValmetinPitkäaikaisista亚洲斯卡斯塔布拉塞斯萨,Osallistunut PortaalinKehittämiseenJA Pilotointiin。“Olemme hyvin kiinnostuneita osallistumaantämänkaltaisiinprojekteihin,joissa UUSI teknologia tukeepäivittäistäasiantuntijoidenvälistäyhteistyötä。塔纳päivänätehokas tiedon jakaminen,älykäs打探käyttöSEKA yhteinen tavoitteiden asettaminen ovat onnistuneenyhteistyönytimessä。Odotamme,ETTA Valmetin portaali EI白白周二美达玻璃纤维näilläalueilla旅行车antaa mahdollisuuksia edelleenKehittämiselleJAInnovoinnille。Meillä在Korkeatoyotukset Portaalin Toimintojen Suhteen“,Kertovat Klabinin Ortiguera-Tehtaan TehtaanjohtajaSadi OliveiraJAKunnossapitopäällikkö.Leandro laube.

亚洲斯托达尔·塞斯韦

Valmetin AsiakasportaalinSisältöMukautetaanKunkinKäyttäjänProfiiliinJa Kiinnostuksen Kohteisiin。ValumetKehittääPortaaliinYhdeksänModuulia,Jotka TukevatYhteistyötästaiakkaidenenkanssa myyntivaiheesta Aina Projektitoimituksiin JaPäivittäisiinLuotettavuus-Ja Suorituskykypalveluihin。KäynnistysvaiheessaSaatavilla Ovat SeuraavatNeljäMocuulia:

Asiantuntijoiden pikalinja.(“专家Fastlane”)-ModuulistaAsiakkaatLöytävätHellostiSpastauksiaKysymyksiinsäjaRatkaisujaOngelmiinsa。Portaalin Kautta Valmetin Asiantuntijat OvatAinaLähelläJANopeasti TavoItettavissa。

mahdollisuudet.(“机会”)-Moduulinyhteisestäkarttanäkymästätäsasualkkaatnäkevätkehitysuunnitelmansatilan jamääritetyttoimenpiteet。Moduulissa VoidaanMyösSeurataToimenpiteiden Tuloksia Ja Jakaa Opittuja Asioita Ja NiihinLiittyviäIdeoita。

obpiminen(“学习”)-Moduulissa asiakkaat voivatkehittäätiimiensäosaamista。

Toiminnot.(“运营面板”)-Moduuli上亚太尼·纳尔梅尔·瓦尔梅丁Teollisen Internetin Sovelluksiin JA Palveluihin。OHJAUSNÄKYMISTÄ亚铁亚斯卡特萨瓦特Hellosti Tarvitsemansa Tiedot Keskeisten Suorituskykymitten ja Liketoiminnan Tavoitteiden Seurantaan。

www.blumebaby.com/valmet-customer-portal/

Pekka Moisio,Valmet,Tel。+358 40 511 8743

Petri Lakka,副总裁,服务开发,Valmet,Tel。+358 40 521 1087

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely