Valmet julkisista uuden kromittoman jenkkisylinterin metallipinnoitteen

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 20.3.2018凯洛13:00

维美德上kehittänytkromittoman的Valmet Infinikote-2扬克金属化-jenkkisylinterin metallipinnoitteen,lisätäkseentyöturvallisuuttapinnoitusprosessin aikana SEKAedistääkseenpinnoitteenkestävänkehityksen mukaisuutta JA valmistautuakseen mahdolliseen tulevaanlainsäädäntöönEuroopan unionissa JA Yhdysvalloissa。valmetinkehittämäuusipinnoite onYmpäristönsuojelullisestiturvallisin tarjolla oleva jenkkiskisylintin metallipinnoite。

Korkeatasoinen termisesti ruiskutettu pinnoite parantaa jenkkisylinterin suorituskykyä ja elinikää。Uuden pinnoitteen ruiskutusprosessi on sama kuin Valmetin aiemmassa jenkkisylinterin metallipinnoituksessa, mutta nyt käytettävä materiaali on täysin kromiton。Uusi materiaali ei sisällä kromia, eikä siitä termisen ruiskuttamisen aikana muodostu kuusiarvoista kromia。

Valmetilla on yli 20 vuoden kokemus termisen ruiskutuksen käytöstä jenkkisylinterien pinnoituksesta。Tunnettu riski on ollut, että applikointiproessin aikana muodostuu mahdollisesti haitallista kuusiarvoista kromia。Kromi on perusaineosa lähes jokaisessa rautapohjaisessa kovapinnoitusseoksessa。

Jenkkisylinterin Metallipinnoitustehdään使用inakkaan tiloissa。“Uudella Kromittomalla Jenkkisyl Interin MetallipinnoitteellaParannammeTyöturvallisuuttaJa Olemme Valmiita Noudattamaanan TiukempaaYmpäristölainsäädäntöä”,SanooKenttäpalveliluliiketoiminnanJohtaja马尔乔希尼诺

Valmetin uuden sukupolven jenkkisylinterin metallipiniteseoksessa ei ole kromia sisältäviä ainessia。"我要去找她,她叫特蒂珍,我要去找她。Niissä näkyvät merkittävästi parantuneet pinnoitusominaisuudet,在vastaavat kaikkia keskeisiä tavoitteitamme tai jopa ylittävät ne", sanoo全球Yankee Services -yksikön operatiivinen johtaja安德鲁十字架

Kromittomuuden lisäksi Valmet Infinikote-2 Yankee metalizing -pinnoite tarjoaa seuravia parannuksia: pölyä ja käryä muodostuu pinnoitusprosessissa vähemmän ja jenkkisylinterin lämmönjohtavuus paranee。Pinnoite anta koveman ja paremmin kulutusta kestävän pinnan, joka pidentää sylinterin odotettavissa olevaa elinikää。

Marko Heino,KenttäpalveliketoiminnanJohtaja,Valmet,Puh。+358 50 317 0687

安德鲁·克罗斯,环球洋基服务-yksikkö,瓦尔梅特。+ 44 7921 049069

Valmetin uusi jenkkisylinterin metallipinnoitusprosessi on täysin kromiton。

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,2 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.blumebaby.com.,www.twitter.com/valmetglobal.