Valmet järjestää pääomamarkkinapäivän tänään 18。2018年syyskuuta Helsingissa

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 18。Syyskuuta 2018 klo 9:00

Valmet järjestää pääomamarkkinapäivän institutionaalisille sijoittajille ja analyytikoille tänään tiistaina 18。syyskuuta 2018 Helsingissa。tapahuman tarkoituksena on tarjota tietoa ja päivitys Valmetin edistymisestä strategian toteutuksessa ja liiketoimintanäkymistä。战略性的valmeta ja taloudelliset tavoitteet pysyvät muutumattomina。

"我希望我的孩子能在这条道路上走下去。Valmetin markkina-asema on vahva, ja prosessiteknologiaa, palveluita ja automaatiota yhdistävä tarjoomamme on ainutlaatuinen。Kehitämme ja parannamme jatkuvasti teknologiaamme, prosessejamme sekä henkilöstöä pitäen asiakkaat Valmetin toiminnan ytimessä。Systemaattinen työmme tulevaisuuden rakentamiseksi jatkuu", sanoo帕斯莱恩, Valmetin toimitusjohtaja。

Esitysmateriali ja webcast-lahetys

Suora webcast-lähetys pääomamarkkinapäivästä alkaa klo 12:00 osoitteessawww.blumebaby.com/cmd2018。在11点的时候。Tallenne webcast-lähetyksestä on saatavilla keskivikkona 19。syyskuuta 2018。塔帕图曼雅材料外星人杀在英格兰。

Lisatietoja antaa:
Calle Loikkanen, sijoittajasuhdejohtaja, Valmet, puh。010 672 0020

Kari Saarinen
talousjohtaja

Calle Loikkanen
sijoittajasuhdejohtaja

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Seuraa Valmetin sijoittajasuhteita Twitterissäwww.twitter.com/valmetir