Valmet ja Turun Seudun Energiatuotanto Oy: teolisen internetin ratkaisuihin pohjautuvan biopolttoaineketjun hallintajärjestelmän yhteinen kehityshanke

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 19.6.2018 klo 11:00

Valmet onKehittämässäyhdessäasiakkaansa turun seudun Energiantuotanto Oy:N(TSE)kanssamerkittävääääääääääääävävavaumetinteihinpohjautuv爱尔兰西班牙比分aa tuotannontietojärjestelmienjakaukolämpöverkonoptimoinninkokonaisuutta。Kokonaisuus LiittyyKeskeisiltä奥斯汀TSE:N UudenMonipolttoainevoimalaitoksenKäyttöönottoonnaantalissa。

Yksi Huipputason Ratkaisuista在PilotoIntivaheessa Oleva Valmet DNA燃料链管理 - PolttoaineketjunHallintajärjestelmä。Kyseinen Innovaatio on SuunniteltuLisäämäänánaasvavan生物enmarkkinan Tehokkuutta。järjestelmänavullabiopolttoaineen toimitusketjumetsästäkattilaantehostuu,tarkentuu ja muuttuuläpinäkyvämmäksikaikilletoimitusketjun osapuolille。

Valmet DNA燃料链管理-polttoaineketjun hallintajärjestelmän ainutlaatuinen etulyöntiasema on siinä, että järjestelmä mahdollistaa laitoksen polttoainetilausten suunnittelun ennustetun energiatuotannon mukaisesti。biopolttoainiden toimitusten hallinta, mukaan lukien polttoaineen määrä ja tyyppi sekä toimitusaikataulu, tapahtuu pilvipohjaisen sovelluksen kautta。Kaikki tiedot ovat saatavilla kuorma-autonkuljettajille käyttäjäystävällisen mobiilikäyttöliittymän kautta。

Monimutkaiset JaKustansherkät·沃斯汀yksinkertaistuvat

“Biovoimalaitoksilla polttoaineenkysyntääennustetaan JA toimituksia aikataulutetaan monelta ERI polttoainetoimittajaltapäivittäin。TAMA tekee toimitusten hallinnasta erityisen haastavaa。Valmetin DNA燃油链管理-ratkaisu auttaa tehostamaan JA yksinkertaistamaan塔塔monimutkaista JAkustannusherkkääprosessia SEKA parantamaan nykyaikaisten biovoimalaitosten toiminnan tehokkuutta JA kannattavuutta”,SANOOtuotepäällikkö珍妮KoivuniemiValmetin Automaatio-liiketoiminnasta。

Valmet DNA燃料链管理hyödyntää nykyaikaisia pilvipalveluita datan hallinnassa, polttoainehankinnan optimoinnissa sekä logistiikan sunnittelussa。Uuden järjestelmän kaikki sovellukset pohjautuvat Valmet DNA -automaatiojärjestelmään sekä Valmet 爱尔兰西班牙比分Industrial Internet -palveluihin。Ratkaisu integroi tiedot Valmet DNA能源管理-energian hallintajärjestelmästä, Valmet DNA区域供暖经理-kaukolämpöverkon optimointijärjestelmästä sekä sähkön hinnan ja sään ennustepilvipalveluista。

Valmet DNA燃料链管理-järjestelmän to iminaperiate on yksinkertainen。Järjestelmä罗polttoaineen hankintasuunnitelman ja jakaa sen toimittajille。sununnitelma sisältää täsmällisen toimitettavan polttoainemäärän, polttoainetyypin sekä toimitusaikaikkunan, jonka kukin toimittaja on its selleen varannut。Tarvittaessa voimalaitoksen operointipäällikkö voi milloin tahansa muttaa mitä tahansa sunnitelman osaa。

Ensimmäinen pilvipohjaista tietoa hyödyntävä biovoimalaitos

Länsi-Suomen johtava energiatuottaja Turun Seudun Energiatuotanto Oy on yksi ensimmäisistä Valmetin uutta 爱尔兰西班牙比分Industrial Internet -palveluihin pohjautuvaa polttoaineen hallintajärjestelmää hyödyntävistä voimalaitoksista。Järjestelmä otettiin käyttöön yhtiön uudessa monpolttoainevoimalaitoksessa, joka aloitti toimintansa joulukussa 2017 Naantalissa。

Integleoimalla Digitalisoidun Polttoaineketjun Hallinnan Tuotantoonsa,TSE Pystyy Titeuttamanan Polttoainesuunnittelun,PoltonhallinnanSekägistiikkaprosessitentistätehokkaammin。VoimalaitosyhyödyntääPolttoaineketjunHallinnan OptimoIntia JaSäästääSilläkalliitaRessseja。

Valmet DNA燃料链管理-järjestelmä on mahdollistanut biovoiman tuotannon kaikkien vaaiheiden integroinin yhteen ohjattavaan yksikköön。Aiemmin meidän piti mm. tilata polttoaineet sähköpostin ja puhelimen välityksellä, mikä oli erittäin haastavaa ja aikaa vievää。Nyt uuden polttoaineketjun hallintajärjestelmän myötä prosessin hallinta on tehty helpoksi", sanoo operointipäällikkö桑娜AlitaloTurun Seudun Energiatuotanto Oy:stä。

Tietoa Asiakkaasta Turun Seudun Energiatuotanto Oy

Turun Seudun energiuotanto Oy:图尔库能源Oy, Raision, Kaarinan ja Naantalin kaupungit, sekä Fortum Power and Heat Oy。

Vuonna 2017Käynnistetty纳坦拉林BiovoimalaitaTos Tuottaa 396 MW Energiaa,Josta 146 MWSähköäJA250MWLämpöä。Voimalaitosta Voidaan Ajaa Puulla,Oljella,Turpeella,Hiilellä,JalostamokaasullaSekäKierrätyspolttoaineella(REF)。LaitoksenKäyttöönottoajankohtanase Oli Kokoluokaltaan Ainoa Suomessa TehdenSiitäerittäinMerkittävänHankkeen。

Kokonaisuudessaan TSE Toottaa中间2 300 GWH / AKaukolämpöäJA1100 GWH / A叫Sähköä。yhtiönkokonaisliikevaihtonoin 130 miljoonaa欧洲。

Biopolttoainetta saapuu voimalaitokselle

Janne Koivuniemi, tuotepäällikkö, Automaatio, Valmet, puh。+358 40 846 5560

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.com.,www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely