Valmet ja RÜTGERS Resins B.V. solmivat 12 vuoden automaatiopalvelusopimuksen

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote3.4.2018 KLO 11:00

Viimeisin saavutus Valmetin neljän vuosikymmenen mittaisessa yhteistyössä hollantilaisen RÜTGERS Resins B.V:n kansa on 12-vuotinen palvelusopimus, joka kattaa Valmet DNA:n huollon ja屯。Sopimus korvaa vuosittaiset palvelusopimukset, joita on solmittu siitä lähtien, kun ensimmäinen Valmetin automaatiojärjestelmä toimittiin 1980-luvulla。Uusi, pitkäaikainen yhteistyösopimus sisältää päivystyksen, enakoivan huollon ja korjaukset sekä ohjelmistojen ja asemien päivitykset tarvittaessa。

" kemianteolisuudessa on isoja seisakkeja yleensä vain kahdesta neljään vuoden välein, joten sopimus hyödyttää kaikkia osapuolia, sillä hyvin sunniteltu aikataulutus parantaa rotettavuutta ja pitkän aikavälin suorituskykyä", sanooHenk十凯特, Valmetin automaatio - likoto minnan tekninen päällikkö。

" Valmetin kanssa ainakin seuraavan kahdentoista vuoden eli sopimuskauden ajan", sanoo马可Alderlieste,Rütgers树脂BV:NATOUSPÄLLIKKÖ。

ParasMahdollinenKäytettävyysJAToiminta-Aika
Parhaan mahdollisen järjestelmän käytettävyyden varmistamiseksi tehdyt Valmetin palvelusopimukset räätälöidään jokaiselle asiakkaalle erikseen。Sopimukset voivat sisältää mitä tahansa säännöllisestä huollosta kiireellisten hätätapausten hoitoon vasteaikatakuulla tai kokonaisvaltaiseen järjestelmien tukeen ja uudistamisen sunniteltujen päivitysten muodossa。

etäyhteykeienavulla valmetin asiantuntijatkykenevätantamanantätkekeatkeavälittömästijakellonympärii,mikäyhdessäpaikallisenasiantuntijoiden kanssa mahdollistaa parhaan mahdollisenjärjestelmienkäytettävydenjatoiminta-ajan。järjestelmänkokoelinkaarenpituinen elinkaarisuunnitelma ontärkeäosavalmetin palvelusopimuksia。Sen Ansioista Asiakas on Jatkuvasti TietoinenAutomaatiojärjelmänsänykytilastaJa SenPäitysmahdollisuuuksistaUusienominisuuuuksienkäyttöönottamiseksi。Elinkaarisuunnitelma mahdollistaaylläpitobudjettienkustanushokkaansuunnittelunhyvissäajoinetukäteen。Näinuudetominaisuudet saaanan oikea-aikaisestikäyttöönamallakun toimitusvarmuutta jasuorituskykyäsaadananylläpidettyäkustanannusthokkaasti。

Tietoja Asiakkaasta.
RÜTGERS Resins BV kuuluu RÜTGERS Groupiin, Euroopan johtavaan kivihiilitervapohjaisten kemiallisten raka -aineiden valmistajaan。

RÜTGERS关于哈希恩斯加的修改。Koska RÜTGERS pystyy valmistamaan hartseja erilaisilla pehmenemispisteillä ja yhteensopivuuksilla, se pystyy tarjoaan asiakkailleen juuri heidän tarpeitansa vastavia tuotteita。

Henk ten Kate, tekninen päällikkö, Automaatio, Valmet, puh。+31 6 53 70 95 70, henk.tenkate@valmet.com

在johtava maailmanlaajuinen prosessitknologioiden, automaatiojärjestelmien ja palveluiden kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。pyrime tarjoamaan asiakkaillemme maailman parasta palvelua。

Valmetin vahvaan teknologiatarjontaan kuuluvat muun muassa sellutehtaat sekä pehmopaperin, kartongin ja paperin tuotantolinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalitokset。Edistykselliset palvelumme ja automaatioratkaisumme parantavat asiakkaidemme prosessien varmuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energgian hyödyntämistä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.blumebaby.com.,www.twitter.com/valmetglobal.