Valmet ja Georgia-Pacific tekivät sopimuksen eTAD(TM)-teknologiasta

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 18.5.2018 klo 11:00

Valmet ja Georgia-Pacific ovat tehneet lisenssisopimuksen pehmopaperinvalmistuksen eTAD(TM)-teknologiasta。Sopimuksen mukaan Valmet markkinoi, valmistaa ja asentaa Advantage eTAD -koneita pehmopaperiasiakkaille pohjois - american ulkopuolella。

Georgia-Pacific on eTAD(TM)-teknologian kehittäjä。Yhtiöllä on Pohjois-Amerikassa käytössä kolme eTAD(TM)-konetta, joista kahdelle uusimmalle Valmet teki uusinnan vuonna 2012。oneet hyödyntävät eTAD(TM)-teknologiaa täysipainoisesti。Ne tuottavat laadukasta ja erittäin imukykyistä pehmopaperia ja pyyhepaperia。Korkealuokkaisten tuotteiden ja erinomaisen bulkki-kuitusuhteen lisäksi eTAD(TM)-konseptin ominaisuuksia ovat pieni energy ja veden kulutus。konseti myös pääomatehokas。

Olemme innoissamme tästä sopimuksesta。setukee strategiaamme tarjota pehmopaperinvalismistuksen ratkaisuja, joilla tuotetaan huippulaatuista paperia kestävästi。Valmetilla ja sen asiakkailla on mahdollisuus tehdä koeajoja乔治亚- pacificin eTAD(TM)-pilottikoneella sekä vierailla tehtailla, jotka käyttävät eTAD(TM)-koneita。Sopimus vahvistaa tuotevalikoimaamme entisestään ja varmistaa, että pystymme tarjoamaan koko valikoiman kattavia pehmopaperikonekonsepteja", sanoo Valmetin Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikön myyntijohtaja简•埃里克森

“Tämä teknologia vastaa asiakkaiden tarpeisiin pehmopaperituotteiden korkeuokkaisista ominaisuuksista, kuten pehmeydestä ja imukyvystä”,sanoo Georgia-Pacificin tutkimus- ja kehitysjohtaja库尔特·亚当斯。“Olemme iloisia voidessamme lisensoida eTAD(TM)-teknologian Valmetille, sillä tunnistamme laajemman tarjonnan tuomat mahdollisuudet lisäarvon luomiseen。”

Tietoa Georgia-Pacific-yrityksesta
亚特兰大,乔治太平洋ja sen tytäryhtiöt ovat maailman johtavia WC-paperin, paperipyyhkeiden, lautaasliinojen, kertakäyttöastioiden, paperipohjaisten pakkausten, toimistopaperien, selluloosan, erikoiskuitujen ja kuitukankaiden sekä rakennustarvikkeiden ja niihin liittyvien kemikaalien valmistajia ja markkinoijia。Yhtiöllä on lähes 200 tuotantolaitosta ja noin 35 000 työntekijää, ja sen epäsuora työllistämisvaikutus on noin 92 000 työpaikkaa。

Jan Erikson, myyntijohtaja, Valmetin Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, puh。+46 705 17 14 90

安娜·翁弗瑞斯,viestintäjohtaja,乔治亚-太平洋。+1 404 652 4627

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal