Valmet investoi uteen palvelukeskukseen Concepcionissa Chilessä

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 4.6.2018 klo 11:00

ThnytPäätöksenPalvelukeskuksenRakentamisesta ChileenKehittääkseenEdelleenPaikallistaLäsnäoloaanLähelläSealkaitaEtellä-amerikassa上的ValgelukeskuksenValmetin Uusi Palvelukeskus Avataan Concepcionin Maakuntaan,JA SE OnTäysinToiminnassaVuoden 2019年Keskivaiheilla。

Valmetin Concepcionin Palvelukeskus Keskittyy Varaosien Valmistamiseen JA Sellu-,Paperi- Ja Kuitulevyteollisuuden Laitteiden Kunnostukseen。KeskusTyöllistäänoin55Työntekijää。

“Chilellä上vahvametsäteollisuuteenperustuva talous,JA MAA上tärkeämarkkina-ALUE Valmetille,拉霍亚上sielläasiakkaita sellu-,kartonki-,pehmopaperi- JA energiateollisuudessa。维美德在johdonmukaisesti vahvistanut toimintaansa JA osaamistaan​​ maassa。NYT koitti hetki ottaa askelpidemmällevoidaksemme palvella asiakkaitammeEntistäParemminInvestoinnista Uuteen Valmetin Palvelukeskukseen Concepcionissa。奥特曼拉·塔克塞尔·奥塞塞利斯·昆克克雷斯蒂斯蒂·埃特··瓦坎卡斯蒂·凯克雷埃斯蒂斯蒂姆斯梅姆·瓦尔维斯·奥基斯·塔米米米斯“,Sanoo ValmetinEtelä-Amerikan alueen JohtajaCelso Tacla

Asiakkaamme hyötyvät suuresti tästä uudesta palvelukeskuksesta。Uuden palvelukeskuksen avulla voimme lyhentää toimitusaikojamme, ja tarvittava saaminen on entistä helpommin saatavilla。Lisäksi Chilessä toimivat asiakkaamme ovat entistä lähempänä Valmetin parhaita teknologioita ja tuotteita", sanoo Valmetin Etelä-Amerikan palvelujohtajaElio Krummenauer.

uusi concepcioniin avattava palvelukeskus noudattaa valmetin共享旅程向前 - 帕尔瓦洛伊亚,jollapyritäänttrjoamaanasiakkaille paras palvelukokemus。Uuden Concepcioniin Tulevan PalvelukeskuksenLisäksiValmetilla在Kolme MuutaPalvelukeskustaEtelä-Amerikassa,KaikkiNiistäBrasiliassa。valmedilla在yhteensä20palvelukeskusta eri puolilla maailmaa。

Aki Niemi,Johtaja,Palvelut-Liketoimintalinja,Valmet,Puh。+86 21 3997 5031

Mario Villa,Myynti,智利,Etelä-Amerikka,Valmet,Puh。+56 2 2597 0188

Felipe Floriani,Johtaja,Palvelut,Etelä-Amerikka,Valmet,Puh。+55 41 3341-4507

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaa:www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

HenkilötietojenKäsitely