Uusi merkkipaalu Valmet IQ光纤测量-toimituksille

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 27.6.2018 klo 11:00

Valmet toimitti toukokuussa 2018 jo 200:nnen Valmet IQ Fiber Measurement -mittauksensa Irving Tissuen pehmopaperitehtaalle Saint Johniin, New brunswickin, Kanadaan。Perinteisesti paperin neliö- ja kuivapainoa on mitattu yhdessä säteilylähdettä käyttävällä neliöpainoanturilla ja infrapunatekniikkaan perustuvalla kosteusmittarilla。Muutamia vuosia sitten Valmet onnistui yhdistämään kuitupainon ja kosteusmittaukset IQ Fiber -anturiin, joka radioaktiivisen säteilylähteen sijaan käyttää infrapunasäteilyä。

Uuden anturin myötä enää ei tarvita säteilylähteen käyttöön liittyvää turvallisuuskoulutusta ja lupia eikä radioaktiivisten laitteiden käyttöön liittyvää erityishuoltoa ja turvallisuusvaatimusten täyttämistä。Uusi mittaus soveltuu erityisesti pehmopaperikoneille, joiden raaka-aine vaihtelee neitseellisestä kuidusta kierrätyskuituun。Poikki radan skannaavassa mittapalkissa IQ纤维mittaa tarkasti radan kosteus- ja kuivapainotasoja sekä korkearesolutiisia poikkisuuntaisia profiileja。Tämä toimii vakaana pohjana radan kuivapainon ja kosteuden koni - ja poikkisuuntaisille säädöille", kertooMarko Toskala网址:laadunhallintajärjestelmät, Valmet。

我的朋友们,我的朋友们

Erityisesti pehmopaperille kehitetty IQ Fiber käyttää monella eri aallon垂体后叶olevaa infrapunasäteilyä mittaamaan valikoivasti kuituja, kosteutta ja muita paperin ominaisuuksia suurella taajuudella koko radan leveydeltä。perteiseen neliöpaino- ja kosteusmittaukseen verrattuna se vähentää merkittävästi alkuinvestintikustannuksia ja on käyttäjien mukaan vähentänyt myös kunnossapito- ja puhdistustarvetta。Kaikki tämä on alentanut mittauksen elinkaarikustannuksia jopa 75 prosenttia。IQ纤维-mittauksen vastenopeus ja signaali-kohinasuhde ovat huomattavasti paremmat kuin radioaktiivista lähdettä käyttävissä antureissa。Tämä helpotaa hetkellisten tai jaksottaisten vaihteluiden havaitsemista ja helpotaa järjestelmän vianetsintää。

Pehmopaperikoneilla on aina niukasti tilaa mittapalkille, ja etenkin kevyempiä laatuja tekevillä kononeilla vapaat välit on minimoitu。Uusimman sukupolven Valmet IQ扫描仪在ihanteellinen alusta IQ纤维-mittaukselle。Sen pieni tilantarve ja hyvä pölysuojaus varmistavat paperin tarkat ja vakaat online -laatumittaukset pehmopaperikoneen kuumassa, kosteassa ja pölyisessä ympäristössä。

Marko Toskala, johtaja, laadunhallintajärjestelmät, Automaatio, Valmet, puh。+ 358 40837 2459,marko.toskala@valmet.com

Valmet IQ Fiber mittaa samanaikaisesti kuitupainoa ja kosteutta käyttäen radioaktiivisen säteilylähteen sijaan infrapunasäteilyä。

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa。Yli 12000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely