Jälleen kaksi menestyksekästä käynnistystä Valmetille ja Lee & Manille Kiinassa

Valmet Oyj:NAmmattilehdistötiedote23.4.2018 KLO 11:00

ValometKäynnistiäskettäinKaksi优势DCT 200 -PehMopaperilinjaa Lee&Manin Tehtaalla Kiinan Chongqingissa。EnsinKäynnistitiinTM13,Joka Alkoi Tuottaa Laadukasta Paripia 18.1.2018。Toisena Oli Vuorossa TM15,JokaKäynnistitiin3.3.2018。

Valmet on myynyt Lee & Manille yhdeksän pehmopaperikonetta vuodesta 2014 alkaen。Kaikille project jekteille on ollut ominaista hyvä yhteistyö, tehokas asennus ja vakaa käynnistys。Tehokkaasta project jektitoteututuksesta ja heti käynnistyksestä alkaen hyviä tuloksia tuottavista pehmopaperilinjoista on tullut Valmetin ja Lee & Manin menestyksekkään yhteistyön tunnusmerkkejä”,sanoo Valmetin projektipäällikköTomas Eklund.

Luotettava Teknologia On Olennainen Osa Onnnistuneita Toimituksia。Valmetin Toimivaksi Ja Tehokkaaksi Todettu优势在苏万尼特拉斯塔尼亚·佩罕帕特兰·帕尔马斯塔·图洛克西亚省的Teknologia。

Myöstehokastiimityö在keskeistävalmetin ja Lee&Manestyksekkäässäyhteistyössä。“Teemme saumatontayhteistyötäsaavuttaaksemmeyhteiset tavoiteemme。突尼斯·泰西斯·乔尼文·赫尼文,EttäKoneidenKäynnistysOnnistuuKäytännössäyhdellänapinapapalluksella”,Eklund Sanoo。

ValometKäynnistääVieläKaksiUutta优势DCT 200 -PehMopaperilinjaa Lee&Manin Chongqingin Tehtaalla Vuoden 2018 Kuluessa。Toimitusten Laajuus在Sama Kuin Aiemminkin:KokonaisetPehmopaperInvalmistuslinjatMassankäsittelyJärjärjärjärjestelmineenJA Advantage DCT 200 HS -Pehmopaperikoneenen。

Toimitusten tekniset tiedot
KaikkiYhdeksänKonetta在Varustettu Optiflo-perälaatikoillaja kevytmetallisilla jenkkisylinterabla。NiidenSisältämäääääääääänaverviever-pehmopaperiteknologiaankuuluvat Visconip-puristin,Höyrylämmiteinenialcap-Huuva,Wetdust-PölynkäsittiptelyJärjestelmäJASoftreeL P -Rullain。Perussuunnittelu Ja TehdaspalvelutSisältyvätMyösToimitukseen。LisäksitoimitukseensisältyyValmetin kattava automaatiopaketti,johon kuuluvat维美德DNA -kone- JAprosessinohjausjärjestelmä(DCS)的Valmet SEKA IQ-laadunohjausjärjestelmä(QCS)JA的Valmet IQ稀​​释-profiilitoimilaite。

Pehmopaperikoneen Leveys 5,6 M Ja Suunnittelunopeus 2 000米/分钟。Kunkin Koneen Vuosituotanto 60 000吨WC-JA Kasvopaperia。Lee&ManKäyttääraaka-aineinaensiömassaajavalkaistuabambukutua。

铁托佳asiakkaasta Lee & Man纸业

Vuonna 1994 perustettu Lee & Man Paper Manufacturing Ltd on kehittynyt pienyrityksestä johtavaksi paperin- ja selluntuottajaksi。Yhtiöllä 6 500 työntekijää viidessä tuotantopaikassa Kiinassa。Yhtiön tuotantokapasiteetti vuonna 2014 oli 7 miljoonaa ulkopakkauskartonkia, kaksikerroskartonkia ja pehmopaperia sekä 18万tonia sellua。

Svenerik Olsson,Johtaja,Pehmopaperitehtaat,Kiina,Valomet,Puh。+86 139 1017 1872
托马斯·埃克隆德,projektipäällikkö, pehmopaperitehtaat, Valmet, puh。+ 46 766 171 043

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,11 miljardia Euroa。Yli 12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯特斯森梅斯特·伦埃斯(JokaPäivä)。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal