E.I.L tilaa Valmetilta kolme瓦尔麦特公司智商-laadunhallintajarjestelmaa

瓦尔麦特公司Oyj): n ammattilehdistotiedote 9.4.2018 klo 11点

瓦尔麦特公司toimittaa kolme optisilla瓦尔麦特公司智商纤维-antureilla varustettua瓦尔麦特公司智商-laadunhallintajarjestelmaa italialaiselle E.I.L-jarjestelmaintegraattorille。Jarjestelmat asennetaan kolmeen uuteen pehmopaperikoneeseen EMEA-alueella vuonna 2018。2018年Tilaukset sisaltyvat Valmetin vuoden ensimmaisen neljanneksen tilauksiin。

“Nama kolme uutta tilausta vahvistavat kumppanuuttamme Valmetin kanssa。2012年Vuonna alkaneen yhteistyomme tavoitteena在Valmetin laadunhallintajarjestelmien sisallyttaminen pehmopaperikonehankkeisiimme。Loppukayttajat todistetusti arvostavat erittain paljon瓦尔麦特公司智商-laadunhallintajarjestelman tarkkuutta ja luotettavuutta”, sanoo E.I.L-yhtion myyntipaallikko安德里亚Poleschi

“Nama kolme tilausta ovat merkittava丽莎pehmopaperin laadunhallintajarjestelmiin, joita olemme toimittaneet EMEA-alueelle vuodesta 2012 alkaen。瓦尔麦特公司在sitoutunut kehittamaan ja toimittamaan innovatiivisia laadun mittauksen, hallinnan ja raportoinnin tyokaluja pehmopaperiteollisuuden digitalisointiin。瓦尔麦特公司智商-laadunhallintajarjestelmalla selkea kilpailuetu: se parantaa pehmopaperinvalmistajien suorituskykya”, kertoo Valmetin意大利maajohtaja路易吉Caggiano

Tietoja Valmetin toimituksesta
Toimitukseen kuuluvat kolme laadunhallintajarjestelmaa perustuvat uuteen瓦尔麦特公司智商15扫描仪-mittalaitteeseen, ja ne在varustettu optisilla瓦尔麦特公司智商纤维-antureilla时edistyneella瓦尔麦特公司智商-raportointityokalulla报告。

瓦尔麦特公司智商纤维-anturi erityisesti pehmopaperille kehitetty mittalaite。Se mittaa阿尔金kosteutta ja kuidun painoa tarkasti ja jatkuvasti。Se在yksi Valmetin uusimmista pehmopaperikoneen laadunhallinnan innovaatioista。

Tietoa asiakkaasta E.I.L
E.I.L perustettiin Italiassa vuonna 1980。Se toteuttaa edistyksellisten ohjelmistojen avulla tehokkaita ratkaisuja suunnitteluvaiheesta alkaen。在laaja Yhtiolla paperiteollisuuden teknologisten kysymysten ja niihin liittyvien sahkoteknisten tarpeiden tuntemus。E.I.L noudattaa korkeita laatuvaatimuksia niin yksittaisissa kuin kokonaisvaltaisissa ratkaisuissa。

Luigi Caggiano maajohtaja、意大利瓦尔麦特公司(puh Automaatio。+ 39 346 502 62 68,luigi.caggiano@valmet.com

安德里亚·Poleschi myyntipaallikko E.I.L开发。,puh。+ 39 335 548 3308 andreapoleschi@eilsrl.it

瓦尔麦特公司在maailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittaja sellu, paperi - ja energiateollisuudelle。在tulla Tavoitteemme maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin、kartongin ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien luotettavuutta ja suorituskykya时tehostavat raaka-aineiden ja energian kayttoa。

2017年Valmetin liikevaihto vuonna奥利noin 3,1 miljardia euroa。000年Yli 12日ammattilaistamme ympari maailmaa tyoskentelee lahella asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistamiseen——joka paiva。森Valmetin paakonttori sijaitsee Espoossa ja osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissa。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal