Xiangdong Zhu nimitetty Kiinan aluejohtajaksi Valmetin johtoryhmään

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 28。syyskuuta, 2017 klo 9.00

王向东朱(insinööri,工商管理硕士)lokakuuta 2017 alkaen。Uudessa tehtävässään hän上Valmetin johtoryhmän jäsen ja raportoi toimitusjohtaja帕斯Laineelle

朱向东työskentelee tällä hetkellä Valmetin Kiinan palveluliiketoiminnan johtajana。Hänellä上pitkä, yhteensä 17 vuoden kokemus Valmetista erilaisissa johtotehtävissä。Uransa aikana hän on työskennellyt johtotehtävissä myös Stora Ensossa ja Voith Paperilla Kiinassa。Xiangdong zhuula on laaja kokemus likeiketoiminnoista ja asiakaststeollisuuksista, jotka ovat Valmetin strategian ytimessä - suuret prosessiteknologian toimitusprojektit, automaatio ja palvelut sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Hän上menestyksekkäästi johtanut ja kehittänyt paikallisia tiimejä ja osaamista sekä kasvattanut kannattavaa likeiketoimintaa alueella。

"关于国际劳工组织东方竹篾Valmetin johtoryhmään kehittämään toimintaamme ja asiakassuhteitamme Kiinassa。Hänellä on monipuolinen tausta tulosvastuullisesta likiketoimininnan johtamisesta, vahva kokemus ydinlikiketoiminnoistamme ja erinomainen Kiinan tuntemus", toimitusjohtaja帕斯莱恩toteaa。

Kuten Valmet tiedotti heinäkuussa, Kiinan nykyinen aluejohtaja Aki Niemi aloittaa Valmetin palvelut - likiketoimintalinjan johtajana 1。lokakuuta, 2017年。

Lisatiedot:
Pasi Laine, toimitusjohtaja, puh。010 672 0001

王向东逸的简历

王向东朱关于nimitty Valmetin Kiinan aluejohtajaksi。lokakuuta 2017 alkaen。Sitä enenen hän on työskennellyt Valmetin Kiinan palveluliiketoiminnan johtajana (2013-2017), Voith Paperin Kiinan automaatioliiketoiminnan johtajana (2011-2012) sekä Kiinan projjektiliiketoiminnan myynnin johtajana(2012-2013)。朱对työskennellyt monissa johtotehtävissä Valmetin automaatioliiketoiminassa Kiinassa: maajohtaja (2007-2011), myyntijohtaja (2004-2006) ja myyntipäällikkö(1998-2003)。朱työskenteli automaatio-ja sähköistys-osaston johtajana Stora Enso(苏州)纸业有限公司:ssä (1992-1998) ja insinöörinä上海铁路局苏州信号通信部(1989-1992)朱on koulutukseltaan teolisen自动化insinööri ja MBA。