Viiides valmetin toimittamapehmopaperikonekäynnistihayatkimyantehtaallaegyptissä

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 27.2.2017 klo 11.00

Hayat Kimyan TM6-pehmopaperikone käynnistyi yhtiön uudella tehtaalla Egyptissä tammikuun puolivälissä。Tämä oli jo kuudes kerta, kun samat Valmetin ja Hayat Kimyan tiimit yhdessä vastasivat käynnistyksestä。Valmet on aikaisemmin asentanut viisi uutta konetta ja toimittanut laajan uusinnan Hayatin TM1-koneelle Turkin Izmitissä。埃及uusi tuotantolinja lisää 70000吨korkealaatuista pehmopaperituotantoa Hayat Kimyan nykyiseen kasvo-, WC- ja pyyhepaperivalikoimaan。

Uusi linja on osa Hayat Kimyan Lähi-idän laajenemissuunnitelmaa, jonka mukaisesti Valmet on aikaisemmin toimittanut viisi优势DCT 200 TS -pehmopaperilinja土耳其,伊朗,Venäjälle ja nyt myös埃及。

“Haluankiittääkaikkia Valmetin JA Hayatin tiimienjäseniä。Jälleenkerran UUSI通力käynnistettiinonnistuneesti erinomaisentiimityönansiosta。Viiden uuden koneen JA yhden koneuusinnankäynnistys萨满tiimin voimin上ollut UPEA JA positiivinen kokemus meille kaikille。Koskahenkilöstömmetuntee Valmetin优势,pehmopaperiteknologianerittäinhyvin,olemmePystyneet nopeisiin startteihin Ja Saavuttaneet Korkean Tuotantokkuuden“,Sanoo Hayat KimyanPaperiryhmänJohtajaLutfi艾登

Olemme pystyneet luomaan vuosien varrella erittäin hyvät suhteet ja tiiviin yhteistyön mallin, jossa työskentelemme kohti yhteistä tavoitetta, tarkoituksenamme tukea Hayat Kimyan laajenemissuunnitelmaa ja menestystä。Olen ylpeä siitä, että saan osallistua tähän työhön", sanoo Valmetin projektipäällikkö罗尔夫Tellack

Tekniset tiedot

Uuden Pehmopaperikoneen Leveys 5,6 M Ja Suunnittelunopeus 2 200米/分钟。
Raaka-aineena kaytetaan ensiokuitua。Tuotantolinja on optimoitu säästämään energiaa ja parantamaan lopputuotteen laatua。

Valmetin toimitukseen kuuluu kokonainen pehmopaperinvalmistuslinja, jossa on massankäsittelyjärjestelmä, Advantage DCT 200 TS -pehmopaperikone ja kaksi Focus-uudelleenrullainjärjestelmää。Koneessa网站OptiFlo-perälaatikko sekä valurautainen jenkkisylinteri。Koneessa网站myös Advantage-pehmopaperiteknologiaa: ViscoNip-puristin, kaasuturbiinin poistokaasua puhallusilmana käyttävä AirCap-huuva, WetDust-pölynhallintajärjestelmä, radansiirtojärjestelmä ja SoftReel L -rullain。Massankäsittelylinjalla OptiSlush-pulpperit, OptiFiner-kartiojauhimet ja optiscreen konelajittimet。Tuotannon tehostamiseksi pehmopaperikoneella on myös kaksi Focus-uudelleenrullainta, joista toisen leveys on 2,8 metriä ja toisen 5,6 metriä。

lisäksitoimitussisältäälaajanautomaatiojärjestelmän,jossa on Valmet dna -kone-ja-posessiohjaukset ja Valomet智商伊克拉杜霍斯。Suunnittelu,Asennusvalvonta,Kouutus,KäynnistysJAKäyttöönottoSisältyvätMyöstoimitukseen。

Tietoa是Kimyasta

Hayat Kimya A.S. kuuluu Hayat-konserniin, jonka pääasiallisia toimialoja ovat kemikaalien, hygieniatuotteiden, paperi- ja puupohjaisten tuotteiden valmistus。Hayatin pehmopaperiyksikön vuosittainen paperinvalmistuskapasiteetti在21万吨ja jatkojalostuskapasiteetti 13.5万吨。Uuden koneen käynnistymisen myötä Hayat Kimyan kokonaiskapasiteetti nousee 42万吨。

Lisatietoja antavat:
Rolf Tellack,Projektipäällikkö,Pehmopaperitehtaat-Liiketoimintayksikkö,Valmet,Puh。+46 705 62 75 65
Björn Magnus, myyntijohtaja, Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, Valmet, puh。+46 703 17 79 83

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.