Valmetin uusi mittaraami aaltopahvin valmistajille aiempaa taloudelliseman tavan mitata laainerikartongin kosteutta

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 26.10.2017 klo 11:00

Valmet esittelee uuden Valmet IQ转换扫描仪-mittaraamin, joka täydentää Valmetin laadunhallintakonseptia aaltopahvikoneille sekä muille paperin ja kartongin jatkojalostuslinjoille。

IQ转换扫描仪-mittaraami tarjoaa aaltopahvin valmistajille aiempaa taloudellisemman tavan mitata laainerikartongin kosteustasoja。Siihen voidan liittää Valmet IQ -tuoteperheen poikki- ja konesuuntaisia säätöjä ja siten parantaa lopputuotteen laatua sekä nostaa linjan tuottavuutta", sanoo liiketoimintapäällikköMikko Talonen.Valmetin Automaatio-liiketoiminnasta。

Innovatiivisen Anturitelinerakenteen Ansiosta Mittaraami Voidaan Sijoittaa Prossissa Optimaaliseen Paikkaan。NäinKosteusvoidaan Mitata Laadun Ja Kokonaistehkuuden Kannalta Parhaissa Prossin Kohdissa。

Uusi mittaraami ja jatkuvatoimiset mittaukset mahdollistavat kosteuden koni - ja poikkisuuntaisen säädön jatkojalostuskoneissa。Säätöratkaisut parantavat ja stabilisoivat lopputuotteen laatua sekä vähentävät hylyn määrää。工作人员:keskittyä laadunhallintaan ja tuotannon optimintinin。

Kattava laadunhallintaratkaisu aaltopahvikoneille

瓦尔麦特公司tarjoaa kattavanlaadunhallintaratkaisun aaltopahvikoneille。Siihen kuuluu laikoima jatkuvatoimisia laatumittauksia, joilla saadaan nopeasti ja tarkasti tietoja prosesista, sekä radan valvonta- ja vianilmaisujärjestelmiä, jotauttavat havaitsemaan laatuviat ja tunnistamaan niiden juurisyyt。Tarjontaan kuuluvat myös kostutusjärjestelmä käyristymän ja kosteuden hallintaan sekä poikki- ja konesuntaiset säädöt。

Kaikki IQ-ratkaisun komponentit pohjautuvat Valmetin laajaprosessisaamiseen ja kokemukseen sellu- ja paperitoliisudesta。Niitä tukevat monpuoliset asiantuntijapalvelut。

Mikko Talonen, liiketoimintapäällikkö, automaatio - likitoimintalinja, Valmet, puh。050 598 9873

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal