Valmetin Uusi JaEntistäkehittyneempikoulutustarjonta asiakkaille - Valomet学习服务

Valomet Oyj:nLehdistötieedote3. Huhtikuuta 2017凯洛14:00

Valmet Tuo Markkinoille Uudistetun Koulutustarjonnan Asiakkailleen,Valmet学习服务,jonka avulla on tarkoitus parantaa asiakkaiden prosensien luotettavuutta jasuorituskyä。UusiTarjontaTäydentääValmetin共享旅程前进 - 帕尔维尔穆利亚,Joka Lanseerattiin Vuonna 2016。

Valmet学习服务SisältääKokoOrganisaation Laajuisia Koulutusratkaisuja,Suunniteltu Vastaamanan亚洲南·奥巴顿塔佩伊辛koulutustarjonta kattaasekäräätälöidytkurssitettätätävakiokorssit,jotka toteteaan jokotyömaalla,森ulkopuolella tai valmet在线学习 - 斗篷kautta。Valmet训练模拟器-Palvelun Avulla Asiakkaat voivat turvallisesti harjoitella eri tilanteita Ja TapahtumasarjojaKäytännösäSekävalmistautuaratkaisemaan OngelmiaJaKäsittelemänntaimintahäiriöitä。

“Globalisaation JA digitalisaation yhteisvoimat haastavat yrityksetkehittämäänJA laajentamaan asiantuntemustaan​​ jatkuvasti。Liiketoimintaa koskevien tavoitteiden saavuttamisessa EI OLEpelkästäänKYSE laitteiden JAjärjestelmienoptimoinnista。维美德学习服务-palvelun上tarjota asiakkaillemmeentistäenemmäntukeatyöntekijöidenkouluttamiseen,jotta tarkoituksena他pysyisivätkilpailukykyisinä塔曼päivänhaastavassaliiketoimintaympäristössä。Tämäon konkreettinen askel Kohti Visiotamme Tulla Maailman Parhaaksi Asiakaidemme Palvelussa“,Sanoojukka tiitinen,约翰塔哈,Palvelut-liketoimintalinja,Valmet。

Valmet学习服务Auttaa Asiakkaita Suunnittelemaan Omat Oppimispolkunsa。Entistäkorkeampitieto- ja Osaamistaso ei OleVainTärkeäsavutusTyöntekijöille,Vaan Se VaikuttaaMyösKeskeisiinSuorituskyvyn Mittareihin,库特文·罗泰州,犹太教犹太卫生·哈拉努伦。

Valmet学习服务-PalvelussaKäytetäännelivaiheistaLähestymistapaa,Jotta Varmistetaan,Että亚夸斯塔萨瓦特帕哈南·赫德杜杜克斯塔安·鲁泰库斯NämäVaiheetovatYksilöllistenOsaamistarpeiden屯纳米顿州

“Olemme sitoutuneet parantamaan asiakkaidemmesuorituskykyä。Riskienvähentäminen,tuottavuuden parantaminen JA kannattavuuden kasvattaminenlähtevättyöntekijöistä。Itsevarma JA osaavahenkilöstövarmistaa turvalliset,vakaat JA tehokkaatkäynnistyksetJA toiminnot niin,ETTAympäristöriskitovat mahdollisimmanvähäiset。Autamme asiakkaitamme maksimoimaan阿曼potentiaalinsa kouluttamalla兵团työntekijöitään”,toteaaEmmeliOlén.,Johtaja,Valomet学习服务。

Valmet在线学习Ansiosta Kursseille Ja KoulutustarjontaanVoiPäästäTietokoneilta,TableteItta Ja MatkapuhelimiltaYmpärivuorokauden。

Jukka Tiitinen,Johtaja,Palvelut-Liketoimintalinja,Valmet,Puh。+1 404 433 0937
EmmeliOlén,Johtaja,Valomet学习服务,Valmet,Puh。+46 766 396 712

www.blumebaby.com/sharedjourney.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.