Valmetin uudet optiset sakeuslähettimet laajentavat käyttömahdollisuuksia

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 2017年10月23日klo 11:00

Neljän vuoden takaisesta julkaisustaan saakka Valmetin optiset sakeuslähettimet (Valmet Optical Consistency Transmitter - Valmet OC) ovat ansaitusti keränneet mainetta tarkkuudelan, rotettavuudellaan ja asennuksen helppoudelan。在巴黎的街道上,我们看到了这个城市käyttökohteisiin, jotka aiemmin ovat olleet erityisen haastavia optisille inline-sakeuslähettimille: eukalyptussellun, kierrätyskuidun ja kemiallisten massojen mittaukseen。

“Valmetin jatkuva kehitys laajentaa rotettavan sakusmittauksen käyttökohteita。Uusissa lähettimissä on samat perusosat ja optimoitu kokonaissakeuden mittaustapa eukalyptussellua, kierrätyskuitua ja kemiallisia massoja varten", sanoo Valmetin tuotepäällikkö海基Fohr

Valmet光学一致性发射机(Valmet OC)

Eukalyptussellusovellukset

Valmet OCE:我们的网址是mittausmenetelmä kehitettiin,我们的网址是https://www.eukalyptussellun。Uusi lähetin on onnistunut jo useissa kaupallisissa käyttökohteissa, joissa kilpailevat optiset inline-lähettimet ovat epäonnistuneet。Tyypillinen käyttökohde on sakeudenhallinta matalasakeusjauhimen syötössä, missä lähettimen on havaittu parantavan jauhatuksen frefree -lukua ja vähentävän energiankulutusta。

OCC - ja RCF-sovellukset

OCC- ja RCF-prosessit ovat haastavia mille tahansa mittalaitteelle, sillä mukana on hiekkaa, metallia ja muita epäpuhtauksia sekä epäorgaanisia täyteaineita。Valmet OCR:n anturi kestää kuluttavia olosuhteita ja sietää tuhkanvaihteluja, jotka estävät muiden optisten inline-sakeuslähettimien käytön。在此基础上,我们将通过occ - prosesisa的ovat - to - distaneet anturin kestävyyden ja mittauskyvyn jopa lajittamattomilla massoilla。Kokonaissakeuden mittaustarkkuus on erinoimainen koko massan käsittelyalueella, myös silloin kun tuhkavaihtelu on suurta。

Kemiallisen massan sovellukset

Valmet OCS:ssä on safiirilasinen ikkuna, joka kestää kemiallisen massan käsittelyssä käytetyt kemikaalit。Kaikissa kolmessa uudessa lähettimessä on passivinen mitta-anturi, joka on yhdistetty mittausyksikköön valokuitukapelilla。Anturit ovat paitsi lämmön- ja tärinänkestäviä myös itsepuhdistuvia jopa kierrätyskuidun käsittelyn vaativimmissa olosuhteissa。我希望你能帮助我。它的名字是:Halkaisijaltaan,它的名字是:palloventtiilin,它的名字是:voidaan,它的名字是:irrottaa prosesta ilman erikoistyökaluja tai proessin pysäyttämistä。

Lisatietoa:

海基Föhr, tuotepäällikkö,瓦尔梅特,puh。50 + 358 5510730

heikki.j.fohr@valmet.com

www://www.blumebaby.com/valmetoc/

在johtava maailmanlaajuinen prosessitknologioiden, automaatiojärjestelmien ja palveluiden kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。pyrime tarjoamaan asiakkaillemme maailman parasta palvelua。

Valmetin vahvaan teknologiatarjontaan kuuluvat muun muassa sellutehtaat sekä pehmopaperin, kartongin ja paperin tuotantolinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalitokset。Edistykselliset palvelumme ja automaatioratkaisumme parantavat asiakkaidemme prosessien varmuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energgian hyödyntämistä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal

Liite