CDP:ltä

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 30.10.2017 klo 13:00

CDP:ltä。CDP网站kansainvälinen voittoa tavoittelematon organisation, joka edistää vastuullisuutta。Valmet säilyttää asemansa johtavassa luokassa CDP:n ilmato -ohjelmassa ja sai toiseksi parhaan luokituksen A-。CDP:n ilmastoo -ohjelman tulokset julkistettiin 2017年10月24日。

“Saavutustamme korostaa se, että tänä vuonna CDP on asettanut riman entistä korkeammalle。Tämä on hieno tunnustus meidän panoksestamme ilmastonmuutoksen hillitsemisessä。Kehitämme jatkuvasti teknologioita, jotka mahdollistavat uusiutuvien raakamateriaalien käytön ja parantavat raakamateriaalitehokkuutta。Meillä on myös systemaattinen ohjelma omien toimintojemme CO2-päästöjen vähentämiseksi。Uusimme äskettäin tämän ohjelman tavoitteet ulottumaan vuoteen 2030 asti edistääksemme ympäristötehokkuuden jatkuvaa parantamista pitkällä aikavälillä", sanoo Valmetin toimitusjohtaja帕斯莱恩

Valmetin tavoitteena网址:tehdä uusiutuvista raaka-aineista kestäviä ja vastuullisia tuloksia。Valmetin kokonaisvaltainen Sustainability360º-ohjelma keskittyy viiteen painopistealusee: kestävä hankintaketju;Työterveys, -turvallisuus ja ympäristö;ihmiset ja suorituskyky;Vastuulliset ratkaisut ja yrityskansalaisuus。

Syyskuussa 2017 Valmet sai tunnustusta jatkuvasta edistymisestä kestävän kehityksen saralla, kun se valittiin neljättä vuotta peräkkäin Dow Jonesin kestävän kehityksen World- ja Europe-indekseihin。Valmet valittiin myös uudelleen Ethibel Sustainability Index (ESI) Excellence Europe -indeksiin。

Tietoa CDP: sta

CDP, joka tunnettiin nimellä碳披露项目,见kansainvälinen voittoa tavoittelematon organisation。CDP ylläpitää maailmanlaajuista raportointijärjestelmää, jonka kautta yritykset, kaupungit, valtiot ja alueet pystyvät arvioimaan ja mittaamaan ympäristövaikutuksiaan。

CDP:N全球气候变化报告2017JATÄNÄVUONNAJULKISESTI ZHOTOINEINEINEININEINEINIDENYHTIÖIDENPISTELUOKAT在Julkaistu CDP:N Kotisivullawww.cdp.net

Lisätietoa:
Anu Salonsaari-Posti, Viestintä- ja markkinointijohtaja, Valmet, puh。050 453 4262

LauraPuustjärvi,可持续发展,Valmet,Puh。050 337 4473.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.