Valmetin polaroidut märkäviirat mullistavat vedenpoistonpaperinvalmistuksessa

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote2.10.2017 KLO 11.00

Märkäviiroilla关于keskeinen rooli paperikoneen viiraosan veenpoistosa。我的妻子是一个非常优秀的人。

“Polaroidutmärkäviirammeovat NYT olleetkoekäytössäpaperikoneissa意林vuoden阿贾恩森jälkeen,坤toimme polarointiteknologian markkinoille vuonna 2016年,olemmenähneet仙hyödytasiakaskoneillamme。Esimerkiksi koneetpysyvätentistäpuhtaampinakäytönaikana,katkojenmääräväheneeJA retentio上aiempaa korkeampi。Ainutlaatuinen polaroitu rakenne vaikuttaamerkittävästiviirojen suorituskykyyn aiempaan verrattuna“,Sanoo ValmetinTuoteteknologiapällikkö佩Kortelainen

Polaroitu rakenne parantaa koneen ajettavuutta ja suorituskykyä

在Ollout Suorat Vedenpoistokanavat上的Perinteisesti Kaikilla SSB-Viirakudoksilla。宝丽电司rakenteessa paperi- ja kulutuspuolen langat ovatlimittäin,Jolloin Suorat VedenpoistokanavatJäävätPois。

"Ainutlaatuinen polaroitu, rakene, aikaan, alkuvedenpoistonpaperinvalmisusprosessissa。它的保留是在autaa pitämään可宁普塔那。Hyvä ajettavuus ja puhtaus vähentävät katkoja ja lisäävät sitä kautta merkittävästi tuotantokapasiteettia。Kustannussäästöjä syntyy esimerkiksi siitä, että tarvitaan aiempaa vähemmän kemikaaleja", Kortelainen selittää。

Asiakastyytyvaisyys erinomaisella tasolla

Myyynyt Noin 300 Polaroitua Valometa-Viirakudosta上的TähänPäiväännMennessävalmet。Yli 90 Prosenttia UuttaKudostyyppiätestanneista asiakkaista onNähnyt森鬣狗jajatkanutsenkäyttöäkonissaan。

Tavoitteenamme oli parantaa formaatiota entisestään menettämättä hyvin toimivaa vedenpoistoamme, ja jo ensimmäiset kokeet osoittivat polaroitujen rakenteiden hyödyt。Onnistuimme parantamaan formaatiota merkittävästi haluamallme tavalla。Myös puhtaus ja ajettavuus olivat hyviä, ja kuva -ainepitoisuus pysyi erinomaisella tasolla。Ensimmäisen kokeen jälkeen kyseiset Valmetin polaroidut viirakudokset ovat konemme viirastandardi。Valmet on ollut Parencon avainkumppani paperikonekudosten toimittajana yli 30 vuoden ajan, ja arvostamme suuresti heidän tukeaan ja erinomaisia palvelujaan, sanoo燕Vassartjohtaja Alankomaista。

pololoitua rakennetta voidan käyttää kaikissa SSB-viirakudostyypeissä, joten se soveltuu kaikkiin paperi- ja kartonkikonisiin。

Vedenpoisto中医药SSB-viiralla

Polaroidulla viiralla kontrolloitu vedenpoisto

Pekka Kortelainen, märkäviirojen tuoteteknologiapäällikkö, Valmet +358 40 769 6616

Lisamateriaalia:
Kuvat:Polaroitujen Viirojen Rakenne

Linkki kampanjasivulle:质量永远不会过时

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal