Valmetin kehittynyt säätösovellus parantaa poltonhallintaa WestRockin Covingtonin-tehtaalla Virginiassa Yhdysvalloissa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 4.5.2017 klo 11:00

Valmetin kehittynyt säätösovellus Valmet DNA FBB燃烧经理parantut biomassakattilan poltonhallintaa WestRock-yhtiön Covingtonin-tehtaalla弗吉尼亚osavaltiossa Yhdysvalloissa。

Polton optimoinnilla tehdas on pystynyt maksimoimaan biomassakattilan höyryntuotannon ja nostamaan kattilan maksimikuormaa。mutuja ovat tasaisempi ja hallitumpi höyryntuotanto, eri vuorojen yhdenmukaisemmat ajotavat sekä parempi tulipesän symmetria ja ruiskuventtiilin säätö。Valmetin kehittynyt säätösovellus arvioi polttoaineen lämpöarvon reaaliaikaisesti sekä varmistaa tasaisen ja optimmaalisen polttoaineen ja ilman suhteen。

Sovellus on AlentanutJännnöshappeanoin0,3vesenttiyksikköä,mikänostaakattilanhyötysuhdetta。MyöstypenoksidipäästötJaammoniakin Kulutus Ovat Pienentyneet。LisäksiValmetinKehittynytKuormansäätökohdistaaPolttoainetarpeensyöttimienvälilläSekäHuomioiMahdollisetSäätöönJA/ Tai Mekaaniseen ProssiinLiittyvätRajoitteet。

“Pystymme Nyt Ajamaan isOMPAA JA Tasaisempaa Kuormaa。TeimmeKeskimääräisenHöyryntuotannonEnnätyksenJoHetiSeuraavan Kuukauyen Aikana”,Kertoo WestrockinVoimalaitoksenKäyttöpäällikkö巴里·亨斯利。

Osa Kattilalaitoksen Valmet DNA的Poltonhallintasovellus-Automaatiojärjestelmää。Vuonna 2012年Covingtonin Tehdas Valitsi Valmetin自动化Uuteen Biomassapolttoiseen Kuplalejukerroskattilaansa。järjestelmätoimituskattoi kattilan,bop-alueen,apulaitteetja koulutussimulaattorin。Valmetin Osaavan Projektitiimin Ja TehtaanHenkilöstönTiivisYhteistyöMahdollistiPysymisen Tiukassa Aikataulussa。

“Valmetin sitoutuminen yhteiseen matkaan Covingtonin tehtaan kanssa teki mahdolliseksi tämän project, jonka takaisinmaksuaika on alle kuusi kuukautta”。Ylitimme kaikki projektille asetetut tavoitteet säätöratkaisumme, biomassaosaamisemme ja tehtaan kanssa tekemämme hyvän yhteistyön ansiosta”,sanoo解决方案经理大卫伊阿曼Valmetin Automaatio-liiketoiminnasta。

Teknistä tietoa Valmetin kehittyneestä prosessisäädöstä

Valmet DNA FBB燃烧管理在kehittynyt säätösovellus kupla- ja kiertoleijukattiloiden polton optimointinin。Sillä hallitaan tuotannon, polttoaineen määrän tai laadun ja palamisolosuhteiden aiheuttamaa vaihtelua palamisprosessissa。

Sovellus tuo monia ympäristöön, käyttöön ja kustannuksiin liittyviä etuja。Se muun muassa vakauttaa palamisprosessia, nostaa kattilatehoa, laajentaa kattilan käyttöaluetta, vähentää savukaasujen jäännöshappea sekä pienentää typenoksidi- ja hiilimonoksidipäästöjä。

Valmet DNA FBB燃烧管理-sovelluksella哈利塔·托塔农,波兰määrän tai laadun ja palamisolosuhteiden aiheuttamaa vaihtelua palamisprosessissa。

Tietoja Asiakkaasta Westrock.

西岩富美达asiakakailleen paperi- ja pakkausratkaisuja, jotka auttavat heitä menestymään。WestRockin 39 000 työntekijää tukevat asiakkaita eri puolilla maailmaa yli 250 toimipisteessä Pohjois-Amerikassa, Etelä-Amerikassa, Euroopassa ja Aasiassa。

David Eapen,解决方案经理,Yhdysvallat, Automaatio, Valmet, puh。+ 1 - 267 664 7856

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.