Valmetin Ja懒惰Ja NuortenSäätiönAinutlaatuinenOhjelma NuortenTyöllistymisenEdistämiseksiJatkuu

Valomet Oyj:nLehdistötiedote15.11.2017 KLO 11:00

最后一次活动säätiön yhteistyössä keväällä käynnistämän nooriso -ohjelman toinen osa alkaa tänään 15。marraskuuta useissa Valmetin Suomen yksiköissä。Ohjelman puitteissa Valmet mahdollistaa palkallisen kolmen viikon harjoittelun sadalle nuorelle。Ainutlaatuiseen ohjelmaan osallistuvat ovat 16-29 vuotiaita nuoria, joilla saattaa olla haasteita esimerkiksi oman polkunsa löytämisessä tai perustyöelämätaidoissa。

Hakijoita Syksyn Ohjelmaan OliYhteensä90JA 55 Ohjelmaan Valittua Nuorta AloittiHarjoittelunsaTänännSeuraavissaValmetinToimipisteissä:埃斯科,Jyväskylä,Järvenpää,Raisio Ja Tampere。KevännOhjelmaanOsallistui NuoriaMyösTampereen,Porin,UlvilanSekäKajaaninToimipisteissä。

Halusimme juhlistaa Valmetin 220-vuotista historiaa ja Suomi100-juhlavuotta tavalla, jolla olisi todellista arvoa。Nuorten työllisyyden edistäminen on yhteiskunnallisesti tärkeää ja panostus tulevaisuuteen。Toivon, että nyt meillä Valmetissa toteutettava palkallinen nuorten työelämätaitoja kehittävä ohjelma toimisi mallina myös muille yrityksille", sanoo Valmetin toimitusjohtajaPasi Laine.

Työelämäkummeillajayhteistyökumppaneillamerkittäväroolinuorten tukemisessa

在堪萨斯州,我的工作是在堪萨斯州,我的工作是在堪萨斯州,我的工作是在堪萨斯州。Valmet sununnittelee ja tarjoaa nuorille palkalliset harjoittelupaikat sekä valmetlaiset työelämäkummit。最后一次是säätiö vastaa nuorten löytämisestä ja rekrytoinista sekä kummien valmentamisesta ohjelmaan。valmennusta työnhakuun ja opiskeluun liittyvissä kysymyksissä osana ohjelmaa。工作飞行员autaa nuorten jatkopolkujen löytämisessä。

“Jokainen harjoitteluun osallistuva nuori SAAhenkilökohtaisenvalmetlaisen kummin,jonkatehtävänä上洛达nuorelle turvallinen JA kannustavaympäristöSEKA suunnitellamielekkäitätyötehtäviä,joissa nuori VOI harjoitellatyöelämänperustaitoja JA samalla rakentaa itseluottamustaan​​。奥伦iloinen,ETTA niin MONI valmetlainen上ollut valmis auttamaan nuoria JA toimimaantyöelämäkummina“,Toteaa.Anu Salonsaari-PostiValmetin Nuoriso-OhjelmanTyöryhmästä。

Erinomaisia kokemuksia ohjelman ensimmäisestä vaiheesta

Kevännharjoitteluun Osallistuneet Nuoret Kertoivat SaaneensaLisääiteeluottamustaJa Rohkeutta。ErityisenTärkeääHeille Oli Positiivisen Palautteen Saaminen,屯门Onnistumisesta JaTyöporukanJäsenydestä。TyöskentelyOsanaTyöyhteisöäAuttoinuoria kohtaamanan uusiaihmisiäsekätoimimaanuusissatilanteissa。SuosikkityötehtävikseenuviksivatMuun Muassa PowerPoint-Esitysten Laatimisen,Valokuvauksen,Mapituksen Ja Skannauksen。

“Keväänharjoittelu antoi monille nuorilletärkeitäeväitätulevaisuuteen。Ensimmäisettyökokemuksetovaterittäintärkeitä。Niiden kautta rakennetaan kuvaa omasta osaamisesta,mielenkiinnon kohteista塞卡tulevaisuudentyöelämästä。Onnistuneet kokemukset vahvistavat nuoren itsetuntoa,antavat rohkeutta JA kannustavatyrittämään。Valmetilla上tehty valtavastitöitä仙eteen,ETTAnuorilla上mahdollisuus萨达onnistumisen kokemuksia JA vahvistaatyöelämätaitojaankannustavassatyöympäristössä。Olemme ilolla mukanayhteistyössä,jossa nuorten polkua kohtityöelämäätuetaan nuorten OMATlähtökohdathuomioon ottaen”,kertoo toiminnanjohtajaTuula Colliander莱特·贾诺·威斯汀·艾德蒂卫星。

“学术工作都是关于autaa nuoria nimenomaan heidän työelämäpolkunsa alkuvaiheessa, joten tämä yhteistyö kumpusi suoraan meidän arvoistamme。Lisäksi erilaisissa elämäntilanteissa olevien nuorten kohtaaminen on oppimismahdollisuus myös omalle henkilökunnallemme ja odotamme innolla tätä projektin seuraavaa vaihetta。Meiltä Academic Workilta tulee olemaan yli 20 henkilöä mukana harjoittelijoiden mentoroinnissa eri puolella Suomea", kertoo劳拉Korpilauri学术Workilta。

Lue lisää Valmetin 220-vuotisesta teollisesta historiasta:www.blumebaby.com/220VOUTA.

Anu Salonsaari-posti,MarkkinOinti-JaViestäjohtaja,Valomet,p。050 453 4262,anu.salonsaari-posti@valmet.com

Toula Incriander,Toiminnanjohtaja,莱特·贾诺诺斯·萨瓦蒂040 575 3626,tuula.coliander@nuori.fi.

劳拉·科尔皮劳里,运营主管,学术工作,第050 447 9604页,laura.korpilauri@academicwork.fi

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal