ValometiLtaInformaationHallintajärjestelmätejteensluiskilinesikäsittiplylaitoksellealankomaihin

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote12.12.2017 KLO 11:00

ToimittanutInformaationHallintajärjestelmänneteenäskettäinHankkimalleSluiskilinEsikäsittelyLaitoksellealankomaihin。LaitostaKäytetäännyhtiönJalostamoidenUusiutuvien Raaka-Aineiden Varastointiin JaEsikäsittelyyn。InformaationHallintajärjestelmänAvullaNeste PystyyKehittämäänProssejaannniissäKäytettävääTeknoloiaaSekäNostamaanLeakänostamaanLaithosensaSuorituskykyäJAKäytettävyyttäkeskitetynValvonnanJa Graphortoinnin Avulla。

Tilaussisältyivalmetin vuoden 2017年KolmannenNeljänneksentilauksiin。Järjestelmätoimitettiinmarriaskuussa 2017。

Aiemmin ToimittanutInformaationHallintajärjestelmätuusiutuvan dieselin jalostamoille鹿特丹·贾德拉姆·贾新加坡

“Valumet DNA资产监控 - informaationhallintajärjestelmänavullapystymme valvomaanetänäuudenalaitoksemme tuotantoa Optimaalisella tavalla logistisesti Ja Toiminnallisesti.JarjestelmänKyberturvallisuusuusuusratkaisutvarmistavat jatkuvan tiedonkeruun”,SanooProsesiautomaatioinöööriWilfred Kram.Neste Netherlands B.V.-Yhtiöstä。

“Ratkaisu上rakennettu laitoksenautomaatiojärjestelmänpäällekeräämäänprosessista酒店信息,霍塔käytetääntutkimukseen,laskentaan JA raportointiin。Tiedon avullamyöspoistetaan pullonkauloja JA ratkaistaan​​ ongelmia,jottavältytääntuotantohäiriöiltä。PitkältäajaltakerättyäDataA的hyödynnetäänteknologiakehityksessäJA prosessin optimoinnissa”,toteaatuotepäällikköjanne koivuniemivalmetin自动加工 - Liiketoiminnasta。

Tietoa.Valmet DNA资产监视 - informaationhallintajärjestelmästä

Valumet DNA资产监测信息内信息Hallintajärjestelmä,Jolla KokonaistoImittajat Ja YritysjohtoPystyvätetäyhteydenAvullaKeskitetystiValvomaananananananananananananananananananananananankyäjaKäytettävyttä。

järjestelmä在Osa Valmetin Teollisen Tarjoomaa。ValmetinälykkääseenProssiteKnologiaanKuuluuAntureita Ja Mittalaittita,JotkaKeräävätTärkeääTietoakoneista ja proseseista。坤谷自动脉自动j j·塞尔穆斯塔瓦·塞托雅·塞托塔·泰国·斯泰纳·莫斯塔·······························塞罗···瓦塔瓦··曼德塔ProssiteKnologian,自动化JA Palveluiden Asiantuntijat Valmentsa Tunnistavat,MitäTietoaonTärkeää分析赛JaMitenItaävoidaanHyödyntää。

Tietoa Asiakkaasta Neste.

Neste Luo Vastuullisia Vaihtoehtoja Liikenteen,Yritysten Ja Kuluttajien Tarpeisiin。SE在Maailman SuurinJätteistäJATähteistäJalostetunUusiutuvan Dieselin Tuottaja Ja Tuo Uusiutuvia RatkaisujaMyösLentämiseenJa Muoviteollisuuteen。Vuonna 2016 Neteen Liikevaihto Oli 11,7 Miljardia Euroa,JaYhtiöOli Mukana Maailman Sadan Vastuullisimman Yrityksen Global 100 -Listalla。

Neste on Hankinut ValmetinInformaationHallintajärjestelmänSluiskilinesikäsittelyLaitoksellealankomaihin。Keskitetyn Valvonnan Ja Raportoinnin AvullaYhtiövoiKehittääProsesejaanJANiissäKäytettäväätknologiaaSekäNostaaLaitostensaSuorituskykyäJAKäytettävyttä。

Janne Koivuniemi,Tuotepäällikkö,自动化,Valmet,Puh。040 846 5560.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.