Valmetille uusintatilaus优势通过-pehmopaperilinjasta First优质的tissuelta yhdysvalloista

Valomet Oyj:nLehdistötiedote10.4.2017 Kello 13.00

Valmet Toimittaa Kokonaisen Advantage Thruair -pehmopaperilinjan First优质Tassulle Yhdysvalteihin。Uuden Tuotantolinjan在SuunniteltuKäynnistyvänVuoden2018 ToisellaVuosineljännneksellä。Tuotantolinjalisääerityisen korkealaatuisen pehmopa jootantoa 70 000 tonnilla vuodessa。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2016NeljännenVuosineljänneksenTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

Aikaisemmin Valmet在Toimittanut Kolme Advantage Thruair -Linjaa FQT:N Andersonin Tehtaalle。koneetkäynnistivätvuosina 2011年,2012年2016年。

“Olemmejälleenkerran saaneet tilaisuuden tukea FQT:TA,城下aikoo laajentaa laadukkaiden pehmopaperituotteiden tuotantoaan摩对乔neljästoimittamamme通力,JApelkästään祚SE osoittaa,ETTA pystymme vastaamaan FQT:短语asettamiin haasteisiin JA odotamme innostuneinatiivistäyhteistyötä”,SANOO扬拉尔森,Myyntijohtaja,Pehmopaperitehtaat,Valmet。

Tietoa First Quality tissue

OsaYksityisessäOmistuksesaolevaa Johtavaa Kuluttajatuotteita valmistavaa的第一品质组织KonserninPääkonttoriSijaitseeGreatCreadissä纽约斯岛。在alansa markkinajohtaja ja silla on on Kokonaisvaltainen Ja Hyvin Erottuva Valikoima Korkealaatuisia商机卫星·佩皮特尤文FQT:LLÄ在Nykyisin Toiminnassa Viisi Pehmopaperikonetta Lock Havenissa Pennsylvaniassa Ja AndersonissaEtelä-Carolinassa。

LisätietojaAntavat:

Jan Larsson, myyntijohtaja, Pehmopaperitehtaat, Pohjois-Amerikka, Valmet, puh。+ 1 404 229 4269

Andersbjörn,副总裁Pehmopaperitehtaat,Valmet,Puh。+46 54 17 1338

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.