Valmetille Tilauskunnonvalvontajärjestelmästänhuishanyin paper-yhtiöltäkiinasta

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 14.2.2017 klo 11:00

Valmet on saanut tilauksen kunnonvalvontajärjestelmästä安徽山阴纸业有限公司-yhtiöltä Maanshanista Anhuin maakunnasta Kiinasta。Uusi järjestelmä asennetaan tehtaan paperikoneille 1,2,3,5 ja 6 varmistamaan prosessin käytettävyyttä, tehostamaan kunnossapitoa ja lisäämään turvallisuutta。

Tilaussisältyivalmetin vuoden 2016年viimeisenneljänneksentilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Tällaisenautomaatiotilauksenyleensäleallmiljoona欧洲欧洲。järjestelmätoimitetaanmaaliskuussa 2017。

“Investointi sopii tavoitteeseemmehyödyntääteollistainternetiäJA nostaa paperikoneiden automaatioastetta JA tehokkuutta。Siirrymme kohtiälykästätuotantoa askel kerrallaan。Ensinkäytämmekehittynyttäteknologiaa JA ratkaisuja prosessi- JA konetiedon hankkimiseksi JA sittenhyödynnämmekehittynyttäanalytiikkaa optimoimaansuorituskykyä。YhteistyössäValmetin kanssa pystymme nostamaan tuotantolinjojemme automaation seuraavalle tasolle”,sanoo Johtaja.刘文明安徽Shanyin -yhtiosta。

“维美德DNA机监控-kunnonvalvontajärjestelmälisäätehtaan tuotantolaitteiden luotettavuutta,新罗本身havaitsee mekaaniset viat automaattisesti JAhälyttääniistäoperaattoreita JAkunnossapitohenkilöstöäajoissa。Lisäksitehdas pystyy optimoimaan kunnossapitoprosessiaan JA alentamaan kustannuksia,坤korjaavat toimenpiteet voidaan suunnitellaetukäteenkoneen kunnosta saadun Tarkan是tiedon pohjalta”,toteaaautomaatiojärjestelmätuotteistavestaavaJohtaja.Harri MustonenValmetista。

Teknistä tietoa Valmet DNA机器监测-järjestelmästä

Valmet DNA机器监控 - järjestelmätaottaatietoa koneiden kunnnosta operaattore jakunnososapitohenkilöstölleyhteisenKäyttöliittymänKautta。Näyttöjävoiseuratasekävalvomossaotäkunnossapidontiloissa。Operaattorit SaavatVälittömästiHälyteksen,MikäliJollainLaitteella on Korkea Riski Vikaantua。järjestelmätjoaakunnossapidon asiantuntijoille tehokkaattyökalutvärähtelymittaustenyksityiskohtaista分析Varten。

Valmet DNA -automaatiojärjestelmässä kunnonvalvonta网址täysin integroitu samaan järjestelmään prosessinohjausten kanssa。Prosessi- ja kunnonvalvontatiedot ovat helposti yhdistettävissä analyysejä ja ongelmanratkaisua varten。Tietoja ei tarvitse enää kerätä useista lähteistä tai rakentaa datalinkkejä erillisten järjestelmien välille。

Valmet DNA机器监测-järjestelmä对keskeinen osa Valmetin teollista internetiä hyödyntäviä ja rotettavuutta lisääviä ratkaisuja。tarjoaa nykyaikaisia ratkaisuja tehtaan enakoivaan kunnossapitoon ja tehokkaan alustan Valmetin asiantuntijoiden tarjoamille etäkunnonvalvontapalveluille。

安徽山阴纸业有限公司

安徽山阴纸业在造纸方面的研究进展。Yhtiö on perustettu vuonna 1999 ja listautunut shanghai pörssiin vuonna 2001。Vuonna 2013 yhtiö yhdistyi吉安集团-yhtiön kanssa。

Yhtiöllä on tytäryhtiöitä muun muassa安徽,浙江,江苏,福建,湖北maakunnissa sekä Tianjinissa。Sillä在yhtiöitä myös esimerkiksi Yhdysvalloissa, Britanniassa, Saksassa, Alankomaissa, Japanissa, Australiassa ja Hongkongissa。Yhtiön vuositotantokapasiteetti on yli 3 miljoonaa tonnia paperia ja miljardi neliömetriä kartonkia, mikä nostaa sen alansa suurimpien joukkoon。

Zhutu郭,Myyntijohtaja,自动化,Valmet,Puh。+86 21 3997 5000
Curry Qian, myyntipäällikkö, palvelut, Automaatio, Valmet,
puh。+86 21 3997 5000

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.