Valmet Valittiin Dow JonesinKestävänKehityksenIndeksiinNeljättäVuottaPeräkkäin

Valomet Oyj:NLehdistötiedote7.9.2017 KLO 13:30

Valmet在Valittu Dow JonesinKestävänKehityksenIndeksiin(DJSI)NeljättäVuottaperäkkäinJAyhtiösäilytäääänäinnsemansamaailman JohtavienKestävänKehityksenYritysten Joukossa。Valmet ListattiinSekä道琼斯吉斯汀·凯恩·克希蒂克森Indeksiin Djsi WorldEttädjsi欧洲。

SveitsiläisenSijoitusspesialistin,Robecosamin,Vuosittainen arviointiiyhtiödensosiaalisten,ympäristö-ja taloudellistenspastuiden janiistäsuoriutumisen perusteelliseen tarkasteluun。TänäVuonnayhteensä320yhtiötä在Valittu Djsi World -Indeksiin Kaudelle 2017-2018。

Listaus Dow jones kestävän kehityksen indekseihin DJSI World ja DJSI Europe neljättä vuotta peräkkäin on tunnustus Valmetin vahvasta fokuksesta ja johdonmukaisesta etenemisestä kestävässä kehityksessä。Tämä on myös huomionosoitus 12 000 työntekijällemme maailmanlaajuisesti, sillä heidän työnsä ansiosta parannamme jatkuvasti suoritustamme。Kestävä kehitys on liiketoimintamme ytimessä, ja jatkamme systemaattista työtä kestävän kehityksen ohjelmamme mukaisesti", sanoo Valmetin toimitusjohtajaPasi Laine.

ValmetMääritteliKestävänKehityksenOhjelmansaNimeltässultability360ºAlunperinVuoden 2014 Alussa。Ohjelma Keskittyy Viiteen止痛药:KestäväHankintaketju;Työterveys,-Turvallisuus JaYmpäristö(HSE);Ihmiset Ja Suorituskyky;Vastuulliset Ratkaisut Ja Yrityskansalaisuus。

Tietoa Dow Jonesin kestävän kehityksen indekseistä

DJSI在KestävänKehityksenIndeksiperhe,Johon Listataan Vuosittain Maailman JohtavatKestävänKehityksenYritykset EriiMialoilta。Valinta Indekein Perustuu“阶级最佳” - 米哈特·塔克塔纳,艾特·印第安纳Listataan伊犁ToimialtaYhtiöitä,Jotka Osoittavat ToimivansaKestävänKehityksenOsalta Paremmin Kuin Muut Saman Toimialan Toimijat。Indeksi ToimiiArviointityökalunaSijoittajille,JotkaKeskittyvätEettiseenSijoittamiseen Tai ArvioivatYhtiönSuoriutumistaKestävänKehityksenToiminnassa OsanaAnalyyseSejänn。

Anu Salonsaari-Posti, Viestintä-, markkinointi- ja kestävän kehityksen johtaja, Valmet, puh。050 453 4262
LauraPuustjärvi,KestäväKehitys,Valmet,Puh。050 337 4473.

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.