Valmet Uudistaa Storan Enson Aallotuskartonkitehtaan Pesuprosessialueen Heinolassa

Valmet Oyj:NAmmattilehdistötiedote7.6.2017 KLO 11.00

Valumet Toimittaa Storan Enson Heinolan Aallotuskartonkitehtaan Pesuprosessialueen Uudistuksen,Joka Titeuteaan Twinroll Evolution -Pesupuristimella。UUDISTUS Parantaa Heinolan NSSC-Linjan(中性 - 亚硫酸盐半化)Pesua Ja SenMyötätaoteidenlaatua Ja Tehtaan Kilpailukykea。

TilausSisältyivalmetin Vuoden 2017年Ensimmäisenneljänneksensaapuneisiintilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Uudistetun Koneen在MääräKäynnistyäkeväällä2018上。

“Tämäonensimmäinenvalmetinviidennen sukupolven twinroll-pesupuristimen toimitus suomeen。Puristin tekee tuotannonentistäjountavammaksija tehostaa nssc-massan pesua ennen kartonkikonopettasekäparantaalopputuenteen laatua”,Sanoo ValmetinprosespäällikköLari Lammi.

“Haluamme tehostaa massan pesua kohtuullisessavesimäärässä。TwinRoll-puristin osoittautui tehokkaaksi ratkaisuksimyöstilankäytönkannalta。Vaihtoehdoissa OLIenemmänpesureita泰NE olivat suurempia。Odotamme kovastikäynnistystä,jottapääsemmenäkemäänTwinRoll-puristimen pesutehonkäytännössä”,SANOO Storan Enson Heinolan tehtaan prosessikehitysjohtajaTimo Riuttanen.

Tietoa Valmetin Toimituksesta

Toimitussisältäääalvalmetin Twinroll Evolution(TRPE)-PesupuristimenSekäPerussuunnittelun,Koulutuksen,Tehdaspalvelut Ja Varaosat。Pesupuristimen ominaisuuuksia ovatmäntäpesujapuristus 30-32 Prosentin Sakeuten 2,5-10 ProsentinSyöttösakeudella。TRPE-Pesupuristin在IhanteellinenRatkaisuKäyttökohteisiin,Joissa Tarvitaan Suurta Pesuta Pesutehoa Ja Kapasiteettia。

Tietoa Stora Ensosta Ja Heinolan Aallotuskartonkitehtaasta

Stora enso在Johtava Uusiutuvien Ratkaisujen Tarjoaja Pakkausmateriaalissa,BioMateriaaleissa,Puutuotteissa Ja Paperissa。YhtiönMarkkinatOvat Maailmanlaajuiset。Stora ensolla noin 25 000työntekijääyliu35 maassa,JaYhtiö在Moutterattu Helsingin JaTukholmanPörsseissä。yhtiönliikevaihto vuonna 2016 oli 9,8米洛亚欧洲欧洲欧洲欧洲欧洲洛杉矶191米欧洲欧洲欧洲欧洲。

Heinolan Tehdas Tuottaa PuolikemialLista Aallotuskartonkia Aaltopahviteollisuuden Raaka-Aineeksi。Heinolan Tehtaan Valmistama Puolikemiallinen Aallotuskartonki在Kehitetty erityisesti Vaativiin Olosuhteisiin Ja Korkean Vaatimustasoon。

Tehtaalla noin 230työntekijää。硒对integroitu sellu- JA kartonkitehdas,jonka tuotantokapasiteetti上300 000 tonnia vuodessa。

Lari Lammi,Prossipäällikkö,Kuidunkäsittely-Yksikkö,Valmet,Puh。040 571 6661.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.