Valmet Uudistaa savukaasujenrikinpoistojärjestelmänrokitansähkönjalämmönyhteistuotantolaitoksessapuolassa

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote3.1.2017 KLO 11.00

Valmet Uudistaa SavukaasujenRikinpoistojärjestelmän(FGD)PCC Rokita SA:NSähkönJALämmmönyhteistuotantoksessa(ChP),Joka SijaitseeYhtiönKemiallisellaTehtaalla BrzegDolnyssäpuolassa。Valmetin Toimitus在Osa Projektia,Jossa PCC Rokita Sa TekeeMerkittävänInvestoinninKolmenHiilikattilanSavukaasujärjestelmänuudistamiseksi,Jotta Se VastaisiTulevaisuudenPäästöraja-Arvoja。UUDISTAMISPROJEKTIINKUULUUTärkeimpienLAITTEIDENUUSIMINEN JA VAIMATIMEN MUTOKSET。Projekti在MääräsaadenPäätökseenvuoden 2017 ViimeisenVuosineljänneksenAikana。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2016 ViimeisenVuosineljänneksenTilauksiin。TämänTyyppisenJa Laajuisen Projektin Arvo在Yleensänoin2 Miljoonaa Euroa。

“Tällaisetuudistamisetparantavat nykyisten voima- jalämpölaitostenkestävyyttäjaympäristösuorituskykyä.TämäProjekti在HyväEsimerkkkiumomen Ja Puolan Tiimiemme VahvastaYhteistyöstä,MinkäAnsiostaPystymme Parantamaan Asiakkaan Suorituskyaly”,ToteaaMarkusBolhàr-nordenkampf,约翰塔哈,Energia Ja Palvelut,Emea-Alue,Valmet。

TeknistäTietoaValmetin Toimituksesta

Vuonna 1994 ValumetIimitti SavukaasujenrikinpoistojärjestelmänPccrokita sa:n tehtaalle,joka oli puolanensimmäinensavukaasujen rikinpoistolaitos。Valmet on Savukaasujen PuhdistuseknologianToimittajienKärjessäJAHyvissäSeaemissa,坤PiTääuudistaaMikäTahansaKäytössäOlevaPäästöjenHallintajärjestelmä。

valmedilla on Parhaillaan Menossa Kahden Vastaavanlaisen FGD-JärjestelmänToimitusCiechSoda Polska SA:N Tehtaille Inowroclawiin Ja Janikowoon。

“PCC Rokita FGD -laitoksen上osoitus KOKO elinkaaren kattavasta asiakastuestamme。TAMA projekti上yksi monista Valmetin toteuttamista savukaasujenpuhdistamisjärjestelmänuudistamisista,joillapidennetäänlaitoksenelinikääJAlisätään仙kapasiteettia JA tehokkuutta。LisäksiSE tekeetietävastaaville parhaidenkäytössäolevien tekniikoiden mahdollistamille projekteille uudistaminen”汉娜·纳蒂尼莫,LiketoiminnanKehityspäällikkö,Energia Ja Palvelut,Emea-Alue,Valmet Toteaa。

Tietoja Asiakkaasta PCC Rokita SA

在Yksi Puolan Johtavista Kemian AlanYrityksistä,JASillä上的PCC Rokita SA在Yli 70 Vuoden Historia。SE在Myössuurin Ala-SleesianYriityksistä。Yrityksen Osakkeet NoteerataanVarsovanPörssissä。Yrityksen Omistaa Saksalainen PCC SE -YRITYSS,Joka Toimii Kemiallisten Raaka-Aineiden,Kuljetuksen,Energian,Hiilen,Koksin,Polttoaineiden,Muovin Ja MetallurgianKansainvälisilläMarkkinoilla。

MarkusBolhár-nordenkampf,Johtaja,Energia Ja Palvelut,Emea-Alue,Valomet,Puh。+43 1 664 829 40 54

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.