Valmet tuo markkinoille uuden在线分析hakeen ja bioopoltaineen kosteusmittaukseen

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote13.2.2017 KLO 11:00

Valmet Chip 'n' Bark Moisture Analyzer -laite (Valmet CBA) tarjoaa sellutehtaille uuden välineen tuottavuuden ja tehokkuuden parantamiseen。希望你的朋友能帮助你解决问题säätää tarkasti keittolipeän希望你的朋友能帮助你解决问题生物opolttoaineen kosteudella在vaikutus polttoaineen tehollise.com lämpöarvoon。Lämpöarvon tarkkailu perustuen jatkuvaan kosteusmittaukseen mahdollistaa polttoaineen syötönohjauksen ja lisäpolttoaineen käytön optimoinin。

Parempaa prosensinsuorituskykyänovatiivisellaanalysaattora
Valmet CBA korvaa aikaa vievät kosteusmääritykset laboratorossa hyödyntämällä mikroaaltoteknologiaa jatkuvissa hakkeen, kuren ja metsätalouden sivutuotteiden biomassan kosteusmittauksissa。prosesista näyte otetaan kuljettimelta putoavasta virrasta ja näyte ohjataan esteettömän mittauskammion läpi, jonka jälkeen näyte palautetaan proessiin。Kuljettimeen kininettyjen muiden instrumenttien häiriöt on eliminoitu innovatiivisella suunnittelulla ja mittauskonseptilla。
“Koska hakkeen ja生物opolttoaineen kosteudella在suuri merkitys tuottavuuteen ja tehokkuuteen, voidan investointi jatkuvaan kosteusmittaukseen perustella nopealla takaisinmaksulla。Yhdessä muiden Valmetin menestyksekkäiden analysaattoreiden ja säätöjen kanssa on Valmet CBA yksi työkalu lisää sellutehtaan ja voimalaitoksen täydelliseen optimointinin ", sanoo Valmetin automaatioliiketoimintalinjan tuotepäällikköAntti Kokkonen

Valmet芯片树皮水分分析仪(Valmet CBA)

Vakaa, jatkuva puuhakkeen tai bioopoltaineen kosteustason mittaus välillä 0- 70%
Valmet CBA:N Vankka Rakenne VarustettunaKiinteälläRuvisyöttönäytteToyksiköllä在Suunnitutu Ongelmatonta Ja Yksinkertaista Asennusta Varten上。Resonanssitaajuuden,HyvyysarvonJanäytelämpöthnthdistelmäTakaaTarkanJa Luotettavan KosteusmittauksenVälillä0-70%。Saatavilla onMyösSulathjärjestelmäTilanteisiin,Joissa SaattaaEsiintyäJäätäTaiJäätynyttä本发明。Teollinen Internet Mahdollistaa Mittaustietjen,HälytysienJADiagnostiikanTarkastelunetäyhteydellä。Valumet CBA:NKäyttöeivaadierityistäsertifiointiataiurvallisuusmentelyjä,ja laite soveltuu kaikkien puulajien jametsätolosuudenbiomassojen Kosteusmittuisminkin。

Lisätietoa:
Antti Kokkonen, Tuotepäällikkö,自动化,Valmet, Puh。+358 10 676 1229

www.blumebaby.com/valmetcba.

在johtava maailmanlaajuinen prosessitknologioiden, automaatiojärjestelmien ja palveluiden kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。pyrime tarjoamaan asiakkaillemme maailman parasta palvelua。

Valmetin vahvaan teknologiatarjontaan kuuluvat muun muassa sellutehtaat sekä pehmopaperin, kartongin ja paperin tuotantolinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalitokset。Edistykselliset palvelumme ja automaatioratkaisumme parantavat asiakkaidemme prosessien varmuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energgian hyödyntämistä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.blumebaby.com.,www.twitter.com/valmetglobal.