Valmet Toimittaa Uuden Valkaisemattoman Massan Laatuanalysaattorin CMPC塞拉斯甘山Selloosatehtaalle Chileen

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote5.10.2017 klo 11:00

Valmet Toimittaa Valkaisemattoman Massan Valmet Kappa Q1 -Laatuanalysaattorin CMPC索拉索山Valkaistua EukalyptusSelluroosamassaa Tuottavalle Kuitulinjalle 1 Santa Fehen,Chileen。Valmet Kappa Q1 Asennetaan Jatkuvatoimisen Sellukeittimen Puskulinjaan,JA SE Tuottaa Kappalukutietoa Nopeasti Ja Taajaan KeitonJaItäSeuraavanHappivalkaisuprosessin Optimoimiseksi。KaksiPerinteistäMonilinjaistaValmetin Kappa-Analysaattoria在Ololut Toiminnassa Tehtaan Kuitulinjalla 2 JoLinjanKäynnistyksestäVuodesta2006Lähtien。

“Turvallisuus OLI meilletärkeävalintakriteeri,上suunniteltutäyttämääntiukat turvallisuusvaatimukset niinkäytössäkuin huollossa。Olemme阿纳olleettyytyväisiäValmetin tuotteisiin SEKA nopeaan JAhyvääntukeen。Molemmat Valmetin卡伯analysaattorit ovatkäytettävyydeltään上laitoksen parhaita JA Valmetin卡伯Q1”,SANOOPatricio Montanares.,leaitosmies,cmpc celulosa。

Tietoa Valmet Kappa Q1 -Analysaattorista

Uusi Valmet kappa Q1在Prossivaihekohtainenan analysaattori,Joka Mittaa Kappalukua Taajaan Valkaisemattoman Selloosamassan Tuotannossa。KehittynytTeknologiaKäyttääSamankaltaistaPyyhkäisymitta(专利艾滋病武器Vireillä)Kuin ValmetinErittäinSuosittuMonipistekappa-Analysaattori Ja TuottaaerittäinTarkojaSekätakojaKappa-Tuloksia。analysaattorihyödyntäähyväksikoettualaiteteknologiaa uuden jainnovatiivisennäytteenkäsittelyperiaattienmukaisesti KompaktissaMittausyksikössä,JossaNäytePestääääänaänaännjaselluroosamassan Kappaluku Mitataan。Toisin Kuin Suoraan Prosesiputkeen Liitetty Yksipistekappamittaus,Ainoastaan​​Prosensinnäytteenotinon Liitetty Pareeistutuun Prosusiputkeen,EikäplentärinänäinPäinästärinänäinPääseVaikuttamaanTitseMittaustapahtumaan。Lattiatasolla Olevan Mittauslaitten Huoltoimenpiteet在TurvallistaTehdäProssinKäydessä。

“EntistäSuurempiMittaustAajuusTäyttääKaikkiSelluntuotantoprosessinSäätötarpeetjatarjoaa tarkan Massan Kappaluvun Erivalsivaiheista - 克蒂米文Puskusta Happivalkaisun Puskuun”,SanooRisto Rinne.,Liketoimintapäällikkö,kuitulinja-analysaattorit,Mittaukset Ja Suorituskykypalvelut,Valmet。

AdaptivinenProsusinäyttetettettojanäytteenkuljetus,optimoitunäytteenpesu Ja esikalibrointi asiakkaansellunäytteillätekvätanalysaattorinkäyttöönotostaerityisen nopeaa ja helppoa。Kaksi Kappa-Alueille的Saatavilla 9-50 Tai Tail 35-120 Optimoiduilla Mittausominaisuuuksilla Varustettua Laitemallia。Käytöturvallisuutta在ParannettuSisänrakennetullaLaboratorionäytteenottimella,奥罗伊埃罗伦·瓦尔阿利斯塔·沃萨里斯塔斯塔Sinalysaattorin Huollon tarve在最小幼苗上。Kemikaalipohjaisella Itsepuhdistustoiminnolla JAKorkeaKäytettävyysvarmistettu ennakkohuolto-Ohjelmalla。住宿总共analysaattorin toiminnot parametreineen SEKAkäyttösekvenssitJA itsediagnostiikkakäyttöohjeineenovatkäytettävissäpaikallisestikosketusnäytöltäSEKA teollisen internetinetäyhteydenkautta Valmetin asiantuntija-avunkäyttöön屯saamiseksi。

Tietoja Asiakkaasta.

Santa Fe在Chilen Suurin Valkaistun Eukalyptussellun Tuottaja Ja Sen Tuotantokapasiteetti On 1 425 000 Adt Vuodessa。Se SijaitseeBíoBíonalueella 500公里SantiagoostaEtelänn。

TämäCMPC-LaitosOtettiinKäytöönVuonna1991.NykyännAITOKSESSA在Kaksi Tuotantolinjaa,Jotka VastaavatSekäTeollisuudenalanettämaailmantiukimpiaympäristövaatimuksia。

Lisätietoa:
Sergio Murilo de Souza,高级应用工程师,Valmet,Puh。+56 956 374 133
sergio.m.souza@valmet.com.

RistoIkäheimo,Tuotepällikkö,Valmet,Puh。+358 400 406 094
risto.ikaheimo@valmet.com.

Valmet棕色股票质量分析仪 - 莱特://www.blumebaby.com/kappaq1.Englanniksi)
视频:https://youtu.be/kxfiop3tkrs.(Englanniksi)

Valmet在Johtava Maailmanlaajuinen ProssiteKnologioiden,自动申尼·阿里雷斯尔梅省Ja PalveluidenKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLorisuudelle。Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme maailman parasta palvelua。

Valmetin Vahvaan Teknologiatajontaan Kuuluvat Muun Muassa SellutehtaatSekäPehmopa蜘蛛网,Kartongin Ja Paperin Tuotantolinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。Edistykselliset Palvelumme Ja Automaatioratkaisumme Parantavat Asiakkaidemme Prosensien Varmuutta JaSuorituskykyäSekäTehostavatRaaka-Aineiden JA EnergianHyödyntämistä。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskentelevätLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲伯爵梅斯特克伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

li