Valmet Toimittaa Prosesiautomaatio- JaLaadunhallintajärjestelmät江西泰森纸 - ynneljäänPehmopaperikoneeenKiinaan

Valomet Oyj:NLehdistötiedote11.4.2017 KLO 11:00

Valmet Toimittaa Valmet DNA-AutomaAtioJärjestelmätjavalmetiq-laadunhallintajärjestelmät江西泰森纸-yhtiönneljännpehmopapereseen(Pk 7,8,9 ja 10)Uudelle tehtaalle,Joka Sijaitsee Jianijiangissa江新Maakunnassa Kiinassa。Valmetin Kehittyneen AutomaatioteKnologian Avulla Tehdas Pystimaan Koneiden Suorituskyvyn Ja Lopputuenteen Laadun。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2017年EnsimmäisenneljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。TämänKaltaisten自动atiojärjestelmätoimitustenarvovaihtelee tyypillisesti alle miljoonasta欧盟欧洲州Miljoonaan欧洲。

,江西SANOO Taisonin toimitusjohtaja “上erittäin海沃pehmopaperikone- JA automaatioteknologia,laaja kokemus JA paljonmenestyksekkäitäreferenssejäKiinassa。Meille上tärkeää,ETTA Valmetin paikallinen ammattitaitoinen huoltotiimi上lähellä美达玻璃纤维。Luotamme Valmetiin维美德在yksi kiinalaisen sellu- JA paperiteollisuudenkärkitoimittajista。Yhtiöllä”吴建雄

“赣巴切洛·费雷达VOI厄拉瓦玛,ETTA projekti hoidetaan tehokkaasti,toimitusajatpitävätJAkäyntiinajosujuu hyvin Valmetin kanssa。美丹pehmopaperiteknologiamme,kuten ilmansäteilylähdettätoimivat mittaukset JA luotettava的Valmet DNA-järjestelmä,ovat osoittaneet toimivuutensa JA auttavat tehdastamenestymäänJA parantamaansuorituskykyään”,toteaaaluemyyntipäällikkö安迪张valmetista。

Tietoja Valmetin Toimituksesta.

Valmetin toimitussisältäävalmetdna-automaatiojärjestelmät(VALMET DNA分布式控制系统OhjaamaanNeljääPehmopaperettaJA Valmet IQ-Laadunhallintajärjestelmät(VALMET IQ质量控制系统Skannaavilla mittauksilla。

Laadunhallintajärjestelmissä论Mukana Valome IQ光纤测量-Mittaus,Joka Mittaa Samanaikaisesti Kuidun Parooa Ja Kosteutta。Se在Kehitetty erityisestikorvaamaanperinteistänadyaktiivistasäteillähdettäkäyttäväväääneliöbainomittausta。Niitäon Kappaletta Paperikoneissa,JoidenKäyttämäraka-Aine VaihteleeNeitseellisestäKuidusta100-ProsenttiseenKierrätyskuituun。Kuidun Paulon Ja Kosteuden MittauksenYhdistelmävähentääMerkittävävästiScidentointi-ja elinkaarikustannuksia。EnääeiöskäänántravitasäteilylähteenkäyttöönLiittyviäLupia,Turvallisuuskourutusta TaiErityiskäsittelyJä。

Tietoja Asiakkaasta江西陶瓷

卫生集团 - 江西桃花泰诗纸有限公司江西九良江新马仓纳萨。Se Rakentaa Uutta Tehdasta,Jonka Vuosittainen Tuotantokapasiteetti on 480 000吨位Pehmopaperia。Uudet hygieniatuotelinjatpystyvätvalmistamaan vuosittain 1,8 miljardiaterveyssidettäjavaippaa。

安迪张,阿鲁米伊尼斯瓦利考科,自动化,Valmet,Puh。+86 21 3899 1097

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.