Valmet Toimittaa Modernisoinnit Kolmen Kartonkikoneeseen Pohjois-Amerikassa

Valomet Oyj:NLehdistötiedote23.1.2017 KLO 11:00

Valumet toimittaa现代主义Kolmeen Kartonkikoneeseen Pohjois-Amerikassa。亚洲克劳滕·尼米埃·朱斯塔塔。uusintainvestienien tavoitteena on mm。LisätätootantoasekäkierrätettyjenjavalkaisemattienkuitujenKäyttöä。Uudistetut koneetoTetaanKäyttöönVuosina2017 Ja 2018。

TilauksetSisältyvätVuoden2016 ViimeisenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilausten Arvoja Ei Julkisteta。TämänKaltaistentoimitusten arvo on tyypillisestiyhteensä20-30miljoonaa。

“Pohjois-Amerikassa上laaja paperi- JA kartonkikonekanta SEKA runsaastiikääntyvääteknologiaa,joten konemodernisointienmääräpysyy melko tasaisena。Monissa modernisointiprojekteissa energia- JA resurssitehokkuuden parantaminen上erittäintärkeätavoite。TAMA kytkeytyy kartonginvalmistuksen kasvavaan trendiin,jossa tavoitteena上keventääkartonkia。Asiakkaamme haluavatmyöslisätäKierrätettyjenJAValkaisemattienKuitujenKäyttöä,“Kertoo Valmetin MyyntijohtajaJari Siitonen.

Jari Siitonen,Myyntijohtaja,Paperatehtaat,Valomet,Puh。+358 40 765 7406

Pekka a laitinen,vanhempimyyntipäällikkö,paperatehtaat,Valomet,Puh。+358 40 585 7524

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.