Valumet Toimittaa Laajan Automaatio- JA Tiedonkeruuratkaisun LiqumaMBiokaasulaitoksille

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote21.12.2017 KLO 11:00

Valmet Toimittaa Valmet DNA-AutomaAtioJärjestelmänKolmelle气体助理Biokaasulaitokselle。LisäksiValmetToimittaa Kaikille Liaumin BiokaasulaitoksilleSekäKaasunTankkausasasemille Suomessa JA Ruotsissa Valum DNA综合运营-ratkaisun Keskitettyyn Tiedonkeruuseen Ja Konttilogistiikan Hallintaan。

Ratkaisujen Avulla Gasum Pystyy KeskitetySti Hallinnoimaan Toimintojaan JaKeräämäänniistäTietoja。Gasum voimyösallinnoida kasvavaa tankkausasemaverkostoaan putkiverkon ulkopuolella。在Osa GarumaMaajaaKokonaisjärjestelmäuudistust的Toimitus。

TilauksetSisältyvätVuoden2017 ViimeisenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。Järjestelmätja ratkaisut toimitetaan vuoden 2018ensimmäisenja toisenneljänneksenaikana。

“Valumet DNA-JärjestelmäLisääverusienTurvallisuutta,坤·赫姆托维特LogiikatJäävätPoisKäytöstä。苏达·····塞尔··梅拉··帕卢萨·索伦萨·索伦萨·科西纳·科西列尼林·斯蒂滕·普拉蒂省·斯蒂滕·普拉蒂Pertti norjos.

Tietoa.Valmet DNA集成操作-ratkaisusta

Gasumille Toimitettava Valmet DNA综合运营-ratkaisu Keskitettyyn Tiedonkeruuseen Ja Konttilogistiikan Hallintaan Kattaa Raportoinnin,Mittaukset,Tuotannonsuunnittelun,KäyttöliittymänToiminnanohjausjärjestelmäänjaversinOptimoinnin。Sen Tuottaman TiedonAvullaKäytäjäPystyySuunnittelemaan Logistiikkaa Tehokkaasti Aikaa Ja KustannuksiaSäästäen。

小规模虚拟管道-ratkaisu(ssvp)mahdollistaatankkausasemienkäytönkonttienavulla mahdollisimman laajalla alueella。Valmetin Ratkaisu Tuo Tehokkuutta JA TurvallisuuttaKonttienPäivittäiseenHallintaan。Niiden SeurannassaHyödynnetäänaäänaypzonintoimittamaakehittynyttäTeknologiaa,Jossa Seurantalaitteiden Akun VarausKestääJopaVuoden。

Tiedonkeruuratkaisusisältääliitynnätyhtiöntankkausasemaserveriin JA Ruotsissa sijaitsevien biokaasulaitosten serveriin,GPS:N,historiatietokannan JAkäyttäjätyökalut,以太网reitittimet,yhteyden ulkoisiinjärjestelmiin,arkistointi- JAraportointityökalut塞卡keskitetyn monitoroinnin。

Valmetin ToimituksiinSisältyvätMyösProjektinhallinta,TehdastakusjaKäyntiinajo。

Tietoja Asiakkaasta Gasum.

Suomalainen Kaasualan(Maa-Ja BiokaasuSekänesteytttykaasu)的Energiayhtiö胃杉Asiantuntija。Yhtiö托福Suomeen Maakaasua,Toostaa Ja Jalostaa Biokaasua Suomessa Ja RuotsissaSekäsiirtääJAToimittaaNiitäEnergiantuotantoon,Teollisuudelle,Kotitalouksille Ja Maa-Ja MeriliikenteLle。Pohjoismaiden Suurin Biokaasun Tarjoaja上的Gasum。Gasum-KonsernissaTyöskentereeleeNoin400Henkeä,Suomessa,Norjassa Ja Ruotsissa。YhtiönLiikeVaihtoVuonna 2016 Oli 843 Miljoonaa Euroa。

Johtava Pohjoismainenyhtiönesteytetynmaakaasun(LNG)Tuottajana Ja Jakelijana上的GiauminTytäryhtiösskangas。在Nesteytyslaitokset Porvoossa Ja Risavikassa Norjassa的Skangasilla。Sen Lng-Terminaalit Sijaitsevat Norjassa,Ruotsissa Ja Suomessa。

Jani Hautaluoma,Johtaja,Prosesiautomaatio,Valomet,Puh。040 486 0307

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.

Kuopion Biokaasulaitos在Yksi LiaMaMeLaitoksista,Jonne Valmet Toimittaa Automaatio- JA Tiedonkeruuratkaisun。(kuva:gasum)