Valmet toimittaa kostutusjärjestelmän舒马赫Polednon aallotuskartonkilinjalle Puolaan

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 31.5.2017 klo 11:00

Valmet toimittaa kostutusjärjestelmän舒马赫Polednon aallotuskartonkilinjalle Puolan Bukowieciin。Kahdella kostutuspalkilla varustetun Valmet IQ保湿霜-kostuttimen avulla tehdas pystyy parantamaallouskartongin laatua ja vähentämään kartongin käyristymästä johtuvia tuotannonmenetyksiä。Järjestelmä otetaan käyttöön heinäkuussa 2017。

提劳斯sisältyy Valmetin vuoden 2017 toisen neljänneksen saatuihin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tyypillisesti tämän kaltaisten automaatiojärjestelmätoimitusten arvo在alle miljoona euroa。

提奥斯塔edelsivät Valmetin kostutuspalkkien onnistuneet koeajot viime vuoden lopulla asiakkaan 2,8 metriä leveällä tuotantolinjalla。

“Meillä oli hyviä kokemuksia painavan viisikerroksisen kartongin uudelleenkostutuksesta toisella laitteella。Valmet IQ保湿霜-kostuttimen patentoidut suuttimet kuitenkin suihkuttavat kartongille hienojakoista vesisumua vesisuihkun sijaan, mikä parantaa hallittavuutta。Pystymme nyt käyttämään laitetta kaikille kartonkilajeille ilman, että vesi jättää kartonkiin raitoja", sanoo Schumacher Polednon kunnossapitopäällikkö斯Kubinski

“舒马赫林tiimi antoi meille mahdollisuuden esitellä Valmet IQ -laatusäädöistä saatavia hyötyjä ensimmäistä kertaa Puolassa。Maassa on isot aallouskartongin markkinat, koska siellä on lainerikartongin tuotantoa ja monia aallouskartonkilinjoja。Oli hienoa saada tehtaalta positiivista palautetta parannuksista jo ensimmäisten koeajojen aikana", toteaa Valmetin automaatioratkaisujen Keski- ja Itä-Euroopan maapäällikkö基督教Kallich

Teknistä tietoa维美IQ保湿霜-kostuttimesta

维美IQ保湿霜艾伦·凯希特内恩kostutusjärjestelmäperhe。Järjestelmän ilmahajoitteinen suutin, veden määrää ohjaava lineaarisäätöventtiili ja sähkömekaaninen toimilaite takaisinkytkennällä takaavat nopean ja tehokkaan ratkaisun aallouskartongin valmistajille käyristymän hallintaan, murtumisen vähentämiseen ja liimankulutuksen optimointiin。

Tietoja Schumacher-konsernista

舒马赫Poledno on osa舒马赫包装-konsernia, joka on yksi suurimmista perheomisteisista aallouskartongin ja kovapahvin valmistajista。Konsernilla on 15 tuotantolaitosta 13 paikkakunnalla Saksassa, Puolassa ja Alankomaissa。Vuonna 2016 sen liikevaihto oli 500 miljoonaa euroa。

Christian Kallich, maapäällikkö, Keski- ja Itä-Eurooppa, Automaatio, Valmet,呸。+ 43 664 3002830

Valmet on mailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla mailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

瓦瓦技术学家atarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehopaperin -, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin likevaihto vuonna 2016 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal