Valmet Toimittaa KolmeKostutusJärjestelmääSCG包装 - yllle·伊马哈山

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 19.12.2017 klo 11:00

Valmet Toimittaa Kolme Valmet IQ保湿霜-KostutusJärjestelmää暹罗牛皮纸业有限公司:Lle Ja Thai Cane纸公共有限公司:LLE Thaimaahan。Yritykset Ovat OSA SCG包装 - yhtiötä。KOLME POIKKISUUNTAISELLA KOSTEUDENHALLINNALLA VARUSTETUA KOSTUTINTA ASENNETAAN WANGSALAN TEHTAAN PAPINIKONEISIIN 6 JA 7 JA PRACHINBURIN Tehtaan Paperikoneeen 11. Uusi Ratkaisu Parantaa Paperikoneiden Tuottaman Kartongin Laatua。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2017NeljännenVuosineljänneksenTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Toimitusten odotetaan toteutuvan vuoden 2018年ensimmäiselläjatoisellaneljänneksellä。

Tilaus在Jatkoa Valmet IQ保湿霜-KostutusjärjestelmänMenestyksekkäälleKäytölleSCG包装 - y n菌布岩石包装。

Odotamme pystyvämme parantamaan poikkisuuntaisen kosteuden 2-sigma-vaihtelua vähintään 40 prosenttia, mikä on melko haasteellista。莫奈konsernimme tehtaista käyttävät jo Valmetin uusinta kostutusratkaisua。seon asennettu esimerkiksi Siam Kraftin paperikoneisiin 1,3,5,8,16 ja 17 sekä泰国Paperin glassiinipaperitehtaalle, ja ne ovat olleet tyytyväisiä Valmet IQ润肤霜-kostutusjärjestelmän suorituskykyyn。Uskomme, että ratkaisu auttaa meitä parantamaan kosteusprofileja ja lisäämään tuotantoa", sanoo Siam Kraft industries tetaiden rotettavuudesta ja suunnittelusta vastaava johtajaSuteephong sunphaophok.

“SCG包装上luottanut Valmetin kostutusteknologiaan monissa muissa projekteissa vuosien varrella。TAMA kolmenkostutusjärjestelmäntilaus osoittaa,ETTA suorituskykymme上vastannut asiakkaan tarpeita JA asiakas tekee uusia investointeja teknologiaan JA palveluihin,jotka上todennut luotettaviksi”,SANOO Valmetin Automaatio-liiketoimintalinjan Kaakkois-Aasian myynti-JA Palvelujohtaja.Hannu Yrjola

Valmet IQ保湿霜-KostutusjärjestelmänTeknisetTiedot

Valmet IQ润肤霜osaValmet IQ-Tuoteperhettä.,在Tarkoitettu Prosensien obo ob上的Joka Suorituskyvyn Ja Lopputuoteiden Laadun Seurantaan JA Optimointiin。

Valmet IQ保湿霜在Alan EdistyneinKostutusjärjestelmien静音店。Ilmahajotteisen mikropisarasuuttimen,lineaarisenvedensäätöventtiilinJAasentotakaisinkytkennällävarustetun elektromekaanisen toimilaitteenyhdistelmä上sovelluskohtainen ratkaisu kaikille paperin- JA kartonginvalmistajille kosteusprofiilin parantamiseen,käyryydenhallintaan JA kosteustasonlisäämiseen。

Tietoa SCG包装-yhtiöstä

SCG包装tarjoaa monipuolisen valikoiman tuotteita ja palveluja kaikkiin sovellustarpeisiin,kuten paperipakkauksiin,jountaviin pakauksiin,Turvallisiin ruokapakkaukaiin,esiphoteknologihin JaOffsetPainojärjestelmiin。Yhtiötoimittaaasiakkaileen laajan Valikoiman innovatiivisia tuotteita,Palveluja ja pakkausratkaisuja。

HannuYrjölä,Myynti-Ja Palvelujohtaja,Kaakkois-Aasia,自动化,Valmet,Puh。+668 1754 1286,hannu.yrjola@valmet.com.

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

Lisamateriaalia: