Valmet toimtaa Kiinaan kahdeksan kitinainemittausta edistämään kestävää kehitystä Shanghai Zhuyuanin jätevedenpuhdistamolla nro 3

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 14.12.2017 klo 11:00

上海竹园食品有限公司jätevedenpuhdistamolle nro 3,上海基纳。Jatkuvatoimisten Valmet干固体测量(Valmet DS) -mittausten avulla uusi laitos pystyy edistämään kestävää kehitystä käyttämällä linkouksessa ja lietteen poltossa vähemmän polymeerejä ja energiaa。Jatkuvatoimiset mittaukset tuovat laitokselle säästöjä myös työvoimakustannuksissa。

Toimitus merkitsee tärkeää läpimurtoa Valmet DS -teknologialle Kiinan valtavilla markkinoilla, joilla kiinnitetään yhä enemmän huomiota ympäristöasioihin ja tehokkaampaan jätevedenkäsittelyyn。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2017 viimeisen neljänneksen saatuhin tilauksiin。2018年生日祝福语。Uusi jätevedenpuhdistamo käynnistyy vuoden 2018 toisella neljänneksellä。

Valmet DS -mittauksen avulla laitos pystyy paremmin valvomaan lietekakun kiintoainepitoisuutta sekä säästämään polymeerin ja energian kulutuksessa。investinti maksaa itsensä nopeasti takaisin", sanoo Valmetin shanghai -edustaja

我是jätevedenpuhdistamot oat yleisesti saavuttaneet erinomaisia tuloksia Valmetin teknologialla。Vain yhtä prosenttia korkeammalla kueva -ainepitoisuudella on mahdollista säästää vuosittain noin 10万euroa ja 20 prosenttia polymeerikustannuksissa。Lisäsäästöjä voi saada alentuneiden kuljetuskustannusten kautta。Näemme tämän teknologian tulevaisuuden valoisana Kiinan lisäksi kaikkialla maailmassa", toteaa myyntipäällikkö凯文·李Valmetin Automaatio-liiketoiminnasta Kiinasta。

Tietoa Valmetin toimituksesta

Valmet DS -mittausta Shanghai Zhuyuanin uuden jätevedenpuhdistamon kahdeksalle lingolle。Valmet DS:n turvallinen, vähän energiaa kuluttava mikroaaltoteknologia mahdollistaa vakaat ja tarkat mittaukset (15- 35% kokonaiskintoaine), joita voidan takaisinkytkentänä käyttää säätämään ja optimoimaan polymeerin annostusta ja linkousta。Energiaa kuluu vähemmän, koska vääntömomenttia voidan säätää paremmin。

Valmetin toimitukseen kuuluu myös kaksi mikroaaltoteknologiaperustuvaa Valmet总固体含量测量(Valmet TS) -mittausta。lotettava ja tarkka Valmet TS sopii laajasti jätevedenpuhdistamoiden kaikkeen lietteenkäsittelyyn (0- 40% kokonaiskinintoaine)。色陀säästöjä energiankulutuksessa, polymeerien annostuksessa ja kuljetuksissa。

Tietoa上海朱源in jätevedenpuhdistamosta nro 3

上海竹园jätevedenpuhdistamo nro 3 pystyy valmistuttuaan käsittelemään noin 800,000 kuutiometriä jätevettä päivässä。Sen tominta -alueella Shanghaissa suu noin kolme miljoonaa ihmistä。

凯文·李,myyntipäällikkö, Automaatio, Valmet, puh。+86 21 3997 5000

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal