Valmet Toimittaa Kattavan Paperikoneuusinnan Sappi North Americalle Yhdysvalteihin

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 9.2.2017 klo 11:00

Valmet toimittaa kattavan paperikoneuudistuksen Sappi North American Sommersetin tehtaale, joka sijaitsee Skowheganissa Mainen osavaltiossa Yhdysvalloissa。Uudistuksen jälkeen paperikone 1:llä (PM 1) voidan valmistaa sekä päällystettyjä papereita että erilaisia kuluttajapakkaustuotteita。Uudistettu kone otetaan käyttöön 2018。
Tilaussisältyyvalmetin vuoden 2017年ensimmäisenvuosineljänneksensaatuihin tilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Tämänkaltaisen toimituksen arvo on tyypillisesti 60-70 miljoonaa。
“Valmet on On Ollut SappilePitkäaikainenTekninenen伴侣Ja Ratkaisukeskeinen Laitetoimittaja。TunnistimmeYhdessäSemersetinTehtaan PM 1:N TuotantomahDollisuudet Ja Valmetin Tukemana Sappi North America Lajentaa Tuotantoaan Pakkausmateriaaleihin,”Kommentoi Sappi北美北美ToimitusJohtaja马克加德纳
“Olemmeerittäintyytyväisiäsiihen,ETTA塞佩北美päätyivalitsemaan Valmetin大汉merkittäväänhankkeeseen。TAMA projekti edustaa不知不觉诱惑你tapaa Sapin的JA Valmetin vahvaa JAkeskinäistäsitoutumista,城下pohjautuu aiempien projektienyhdessäsaavutetuille hyville tuloksille。Odotamme innokkaasti SITA,ETTA voimme edelleen vahvistaa suhdettamme,坤Työskentelemmesapinpäämäärienjaliketoimintatavoitteiden saavutamiseksi“,Toteaa Valmetin Pohjois-Amerikan aluejohtaja戴夫王
MolempienYhtiöidentyytyväisetmyynti-ja projektitiimit
toimituksen tekniset tiedot.
Nykyisin Paperikone 1:Llä(PM 1)TuotetaanPäällystettyjäHienopapeersita(WFC)。PM 1UudistetaanKäyttäenEdistyksellisimpiäPakkauskartonginValmistukseen Tarkoitettuja Teknologia,Jotta Koneella VoidaanValmistaaPäällystettyjäPapereitaJa Erilaisia Kuluttajapakkaustuotteita。
Valmetin toimitus käsittää useitaUudistettuja Ja Uusia Rakenneosia Kartonkikoneelle, jotta koneella pystytään vastaamanPakkauskarton. 凯恩Valmistuksen astentamiin vaatimuksiin。
Tiedot asiakkaasta Sappi北美
Sappi North America on Sappi Limitedin tytäryhtiö。Sapin pääkonttori sijaitsee Johannesburgissa Etelä-Afrikassa。Konsernissa on yli 12 000 työntekijää ja valmistustoimintaa kolmella mantereella ja seitsemässä maassa。在北美,我们在2 100 työntekijää,我们是在pakkauspapereita,我们是在liukosellua。

Mikko Osara,Johtaja,Paperitehtaat,Valomet,Puh。+358 40 841 8804
Dave King,Aluejohtaja,Pohjois-Amerikka,Valomet,Puh。+1 704 968 0521

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal