瓦尔梅特·托米塔·卡西·乌尔科帕考斯·卡尔顿·基南九龙城

Valomet Oyj:NLehdistötiedote8.3.2017 KLO 11:00

Valumet Toimittaa Kaksi Ulkopakkauskartonkilinjaa Ja NiihinLiittyvät自动纳塔奥·伯斯特尔Mät九龙行业有限公司:LLE KIINAAN。UUDET Tuotantolinjat(PM 39泉舒萨JA 40 Chongqingissa)Suunnitellaan Taothamanan Korkealaatuista Aallotuskartonki-Ja Kraftlainer-LajejaKäyttäen100-Prosenttisesti Uusioraaka-Aineita。UUDET Koneet OtetaanKäyttöön2018。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2016 neljännen vuosineljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tämän kaltaisten ja laajuisen toimuksen arvo on tyypillisesti 110-130 miljoonaa。

“Tilaus上jatkoa九Dragonsin JA Valmetinpitkäänjatkuneelle JAhyvälleyhteistyölle。Olemmekäyneetkauppaa JA tehneet projektejayhdessä蒙塔vuotta。塔曼suuruusluokan projektissa asiakas tarvitsee luotettavan kumppanin,jotta voidaan varmistaa koneen nopeakäyttöönottoJA voidaan tarjotahyvätedellytykset palvelujen JA tuotannon tukemiseen”,kertooPaperit-Liketoimintalinjan JohtajaJariVähäpesola.Valmetilta。

Myös kartonkikoneiden moderni teollinen muotoilu osoittautui tärkeäksi päätöksentekoperusteeksi。Toimitus sisältää LED-valaistuksen ja koneen molemmissa päissä sijaitsevat videonäytöt。森lisäksi, että valaistus ja näytöt lisäävätTurvallisuuttaJAKäytettävyyttä.,Niillä在myönteinenvaikutusasualkkaanbrändiin。Kartonkikoneet ovatmyöshyvin Energia- Ja Resssitehokkaita Ja Sopivia Nopeaan Tuotantoon“,Kommentoi VanhempiMyyntipäällikkö佩TurtinenValmetilta。

LED-valaistus ja videonäytöt lisäävät turvallisuutta, käytettävyyttä ja vaikuttavat myönteisesti asiakkaan brändiin

Toimituksen tekniset yksityiskohdat

Valmetin toimitus molemmille kartonkikonille sisältäämassanvalmistuksenpulpperit, kaksiOptiflo Fourdrinier.-perälaatikkoa varmistamaan koneiden korkean tuottavuuden,光成形多-viiraosan,OptiPress-keskitelapuristimen jaKuivatusosa.n。KuivatusosanOptiair.-Huuva on Korkean Kastepisteen Huva,JokaYhdistääilmastoinnin,AjettavuudenJaLämmöntaltalteleotonJärjestelmät。Koneille ToimitetaanMyös.Opti探索组合-liimapuristimet, joissa on sekä filmi- että lammikkoapplikointi,ilmapäällystyskuivaivet.,难以捉摸-kovanippikalanterit,OptiReel中心-keskiokayttorullaimet,OptiWin鼓-kantotelapituusleikkurit,kartonkikoneen.Prossi-IlmastoIntilaitteita.晶澳瓦尔麦特公司DNA-koneenohjausjärjestelmät。

OptiReel-rullaimella rullaus ja valmiin konerullan siirto tehdään kiinteitä kiskoja pitkin。Tämä uusi tekniikka lisää tuottavuutta, parantaa koneen turvallisuutta ja käytettävyyttä。Helppokäyttöinen OptiWin Drum -垂体leikkurin on suuri kapasiteetiltaan vastatakseen tuotannon tarpeisiin。垂体leikkurissa on kaksoisaukirullaus, mikä mahdollistaa konerullan vaihdon vain yhdessä minuutissa。PM 39:llä ja PM 40:llä tullaan valmistamaan aalotoluskartonki - ja kraftainer -lajeja neliöpainoalueella 75-140 g/m2

Tietoja asiakkaasta玖龙纸业

Vuonna 1995 perustettu Nine Dragons Paper Group on tuotantokapasiteetiltaan maailman suurin keräyspaperipohjaisen paperin ja kartongin valmistaja。Yhtiö ja sen tytäryhtiöt tuottavat laineria, korkealaatuista aaloutuskartonkia ja päällystettyjä duplex-kartonkeja。Yhtiön Kiinassa sijaitsevat paperikoneet sijaitsevat useilla eri paikkakunnilla。Yhtiö tuottaa paino- ja kirjoituspapereita Dongguanissa ja Taicangissa ja pakkauskartonkeja erikoispapereita Leshanissa,四川maakunnassa。Yhtiö on hankkinut 100%:n omistusosuuden河北永信纸业有限公司:sta。

Jari Vähäpesola, johtaja, paperit - likeiketoimintalinja, Valmet, puh。+358 40 558 6555
Pekka Turtinen, vanhempi myyntipäällikkö, Paperitehtaat, Valmet, puh。+358 40 770 7649

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.