Valmet toimittaa haihdutuslaitoksen arkangelin sellu- japaperitehtaallevenäjälle

Valomet Oyj:nLehdistötiedote18.1.2017KLO 11.00

Valmet Toimittaa Uuden Haihdutuslaitoksen,Tuotantokessa Muodostuvien Kaasujen Polttolaitoksen JA TarvittavatAutomaatiojärjestelmätArkangelinsellu-jaPaperitehtaalleVenäjän诺多维斯基ToimitussisältyyttehtaankartongintuotannonUudistamista Koskevan Prioriteetti-InvestIneiprojektin Toteen Toteutusvaiheeseen。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2016 ViimeisenVuosineljänneksenTilauksiin。TämänTyyppisenTilauksen Arvo onYleensänoin40 Miljoonaa Euroa。

Valmetin ToimitusSisältääKaksiuuttaHaihdutuslinjaa Sulfaattisellun Keitossa Ja PuolikemialLisen SellunKeittoprosesseissaKäytettävääLipeäävartenAbärjestelmänHajukaasujenKeräystä,KäsittelyäJAPolttamistaVartenSekäuudenPrussiautomaatiojärjestelmän。2019年MääräKäynnistäVuonna的Uuden Laitoksen。

“坤UUSI haihdutuslaitos SEKA muut prioriteetti-investointiprojektiinsisältyvätprojektit toteutetaan,voidaan optimoidakäytössäolevat teknologiat SEKA ottaakäyttöönparhaat saatavilla olevat teknologiat。NAINprosessisyklissäsyntyväsaastemääräpienenee。Kahdenyhtiönasiantuntijat ovat tehneetpitkäaikaista,tiivistäJA antoisaayhteistyötä,敏卡ansiosta住宿总共mahdolliset vaihtoehdot上KäytyLäpi。Optimaalinen Prossikonsepti Kehitettiin Ottamalla Huomioon Eri LipeisiinLiittyvätKäyttöolosuhteetSekäHankaluudetJA QuankitSekämahdollistamallajoustava jakeskeytymätön·帕尔富宾库尔库“,凯特罗德米特里Zylec.,Johtaja,Arkangelin Sellu-Ja Parageitehdas。

toimituksen tekniset tiedot.

Uudessa Haihdutuslaitoksessa Voidaan Haihduttaa Punaista JaMustaaJätelipeää森Perusteela,Miten NopeastiNiitäuodostuukartonginvalmistuksessaKäytettävienPuolikemialLisenSellun Ja Sulfaattisellun Keittolaitosten MaksimikapasiteTilla。TälläTavallaKahdelleKartonkinkoneelle Saadan Raaka-Ainetta,在UIDistettu上的Kun Koneet。

“Tuotantoposessa syntyvien kaasujen polttolaitos poistaa uudessa haihdutuslaitoksessa ja puolikemiallisen sellun keitossasyntyvätpäästötkokonaisuudessaan”,Toteaa sami Kervinen,Myyntipäällikkö,Energia Ja Palvelut,Emea-Al,Valmet。

Arkangelin Sellu- JA Paruageitehdas Novodvinskissa,Venäjällä

Tietoja Asiakkaasta Arkangelin Sellu- JA Parageitehdas

Arkangelin Sellu-JA Parageitehdas在Yksi Johtavista Puukemian Tehtaista Europassa。Senpääomistaja在纸浆厂持有GmbH。Yhtiöon Yksi Suurimmista Pakkauskartongin Valmistajista Ja YksiMerkittävimmistäseltutuottajistavenäjällä。yhtiöon erikoistunut valkaistun sulfaattisellun,kartongin,Erilaisten paperilajien jatehtäväkirjojentuotantoon。

KaiMäenpää,Myyntijohtaja,Energia Ja Palvelut,Emea-Alue,Valmet,Puh。+358 10 676 2410
Ivan Gubin,Myyntijohtaja,Venäjä,Valmet,Puh。+7 812 332 3650

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.