Valumet Toimittaa Haihduttamon Sappin SelluteHtaalleEtelä-Afrikan Ngodwanaan

Valomet Oyj:NLehdistötiedote2.3.2017 KLO 11.00

Valmet Toimittaa Haihduttamon Sappin Ngodwanan SelluteHtaalleEtelä-Afrikkaan。Uusi Haihduttamo Korvaa Haihduttamo 1:N JaTäyttäätehtaanKäynnissäLaajennuksenTulevaisuuden TarpeetYhdessäValmetinVuonna 2013 Uudistaman Haihduttamo 2:N堪萨斯州。Investointi ParantaaMyösTehtaanyleistäHöyrytaloutta。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2016 ViimeisenVuosineljänneksenTilauksiin。TämäntyyppisenTilauksenArvoyleensäPare10Miljoonaa Euroa。uusi haihduttamo在tarkoituskäynnistäävuoden2018jälkipuoliskolla。

“Ensimmäinenhaihdutuslaitos otettiinkäyttöön,坤tehdas rakennettiin vuonna 1966年Viimeaikaiset tehtaan tuotantolinjanpäivityksetJA tuotannon laajennukset antoivat mahdollisuuden korvataalkuperäinenhaihdutuslaitos ajanmukaisella laitoksella。Saimme tarjouksia ERIyhtiöiltä,JA valitsimme Valmetin muun muassa siksi,ETTA新罗OLI第tekninen ratkaisu”,SANOO Sappin NgodwananTehtaan Johtaja.SW Engelbrecht.

“ValmetinEtelä-Afrikan Organisaatio JAKansainvälisetTiimitRakensivatYhdessäsappinKanssaErittäinTehokkaanLipeänHaihduttamon。Meillä上迈尔德在Maailmanlaajuista Kokemusta Vastaavien Sovellusten Toimituksista”,Sanoo Valmetin Sellu Ja Energia -LiikeToimintalinjan MyyntijohtajaB Syamsundar.

Tietoa Valmetin Toimituksesta

Valmet Toimittaa Tilaajan Tarpeisiin Suunnitellun Kuusivaiheisen HaihduttamonLipeänhaihduttamiseen。ToimitusSisältääMuunMuassaHaihduttamonPäälaittet,Pintalauhduttimen,RikkidioksidinPoistosäiliöt,TyhjiöjärjestelmänSekäPutkistoja。

UUDESSA HAIHDUTTAMO 3:SSA ONHYÖDYNNettySAMAA REVAP-SAKEUTINTEKONOMA KUIN HAIHDUTTAMO 2:N UUDISTUKSESSA。LisäksiSiinä在Viisi Putkihaihdutinta。Uusi HaihduttamoHyödyntääValmetin专利用品达·塞尔·莱州·哈特·艾哈特莱姆(内部冷凝水处理,ICT),Joka Tuottaa Puhtaampaa Lauhdetta TehtaassaKierrätettäväksi。Haihduttamo 3:N Suunnittelukapasiteetti在310吨芬兰·屯纳斯,JA Sen TuottamanLipeänKuiva-aninepitoisuus在70个前景。

Sappin Ngodwanan TehdasEtelä-乌黑克萨。

Tietoa Asiakkaasta Sappi.

Sappi on Maailmanlaaajuisesti ToimivaYhtiö,Joka Tarjoaa Liuko- JA PaperiselluaSekäPaperipohjaisiaJA Biojalostamoratkaisuja Suorille JaEpäsuorille亚洲奥奥里尔Yhtiölläonlähes12000työntekijääyli20maassa ja tuotantoa Kolmessa maanosassa。Sappi Tuottaa Paripia Noin 5,4 Miljoonaa Tonnia,Paperisellua 2,3 Miljoonaa Tonnia Ja Liukosellua 1,3 Miljoonaa Tonnia Vuodessa。

yhtiönngodwanan tehdas tuottaa paperiselluaomaankäyttöön330 000吨位vuodessasekä210 000吨李坤塞省380 000吨位秋季秋季ja 380 000吨位秋季(Sanomalehtipaperia ja pakkausten taivekartonkia)Vuodessa。Tehtaan Tootteista 70 verenttia Menee Vieteiin,JaLoputKäytetäänPaikallisesti。
Tehdas TuottaaTarvitsemansaHöyrynJASähkönUusiutuvistaJAMuistaLähteistä。Se Tukee Paikallisen Talouden Kasvua TuottamallaSähköäkantaverkkoon。

Bertil Lang,Myyntipäällikkö,Energia Ja Palvelut,Etelä-Afrikka,Valmet,Puh。+27 82 444 8159

B Syamsundar,Myyntijohtaja,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinja,Aasian Ja Tyynenmeren Alue,Valomet,Puh。+918056016799

在Maailman Johtava ProssiteKnologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA Energiateollisuudelle。Tavoitteenamme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- Ja PaperInvalmistuslinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。Edistykselliset Palvelumme JA Automaatioratkaisumme Parantavat Asiakkaidemme Prosensien Luotettavuutta JaSuoritySkyäJATehostavat Raaka-Aineiden JAEnergianKäyttöä。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa,JA Sen Osakkeet Mouteerataan Nasdaq赫尔辛西斯州。

luelisää:www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.