Valmet toimtaa Gasumille perususunittelua pohjoismaissten lng操作的自动机

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 12.4.2017 klo 14:00

Valmet toimittaa Gasumille perussuunnittelua nesteytetyn maaasun (LNG)操作自动化PohjoismaissaTavoitteena在etsiä kaikkein optimaalisin automaatioratkaisu, jolla voidan keskitetysti kerätä mittaustietoja Gasumin tytäryhtiön Skangasin terminaalioperaatioista ja hallita niitä。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2017 ensimmäisen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。自动化阅读käynnistynyt ja päättyy toukokuun alkupuolella。

Perussuunnitteluvaiheen jälkeen Gasum ja Valmet määrittelevät yhdessä tarvittavat toiminnot ja laitteet Valmet DNA -automaatiojärjestelmän pohjalta。Mikäli Gasum päätyy hankkimaan järjestelmän, Valmetin ratkaisuja asennetaan Skangasin液化天然气终端aleihin Pohjoismaissa。

Valmet DNA -automaatiojärjestelmä vahvistaa kykyämme kerätä mittaustietoa ja hallita sitä keskitetysti。Yhteistyö Valmetin kanssa on alkanut tehokkaasti”,sanoo Gasumin tietohallintojohtajaPertti Norjos

Valmet pystyy tarjoamaan kaikenkattavan automaatioratkaisun LNG-operaatioihin。Optimointityökalumme avulla asiakkaat voivat alentaa kustannuksiaan heikentämättä kuitenkaan turvallisuutta ja lotettavuutta ", toteaa proessiautomaatiosta vastaava johtaja贾尼HautaluomaValmetista。

Valmet on maailman johtava teknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä eri teollisuudenaloille, ja sillä on yli 40 vuoden kokemus automaatiosta。奥萨米斯塔在他的事业上,他在他的男人身上。Myös panostus tuotekehitystoimintaan on ollut vahva。

Valmetin strategian mukaisesti tavoitteemme on tulla parhaaksi ratkaisutoimittajaksi pienemmän mittaluokan LNG-toimijoille。Lisäksi haluamme tukea asiakkaitamme tarjoamalla heille tavallista järjestelmätoimittajaa laajemmin ratkaisuja”,Jani Hautaluoma lisää。

Valmet tarjoaa kaikenkattavan automaatioratkaisun lng - operaatioiin mukaan lukien维也纳- ja tuonninhallinnan sekä ajantasaisen seurannan

Tietoja asiakkaista Gasum ja Skangas

Energiayhtiö Gasum on maakaasun ja biokaasun paras asiantuntija Suomessa。sentavoitteena在edistää kehitystä kohti hiilineutraalia yhteiskuntaa maalla ja merellä。Gasum tuo Suomeen maakaasua, jalostaa biokaasua Suomessa ja Ruotsissa sekä siirtää ja toimtaa kaasua energiantuotantoon, teollisuudelle, kotitalouksille sekä maantie- ja meriliikenteelle。

Gasumin tytäryhtiö Skangas on Pohjoismaiden johtava nestemäisen kaasun (LNG) asiantuntija。Sillä on LNG-tuotantolaitoksia Risavikassa Norjassa ja Porvoossa Suomessa sekä LNG-terminaaleja Norjassa, Ruotsissa ja Suomessa。Gasum-konsernissa työskentelee noin 400 henkilöä Suomessa, Norjassa ja Ruotsissa。Yhtiön liikevaihto oli 843 miljoonaa euroa vuonna 2016。

Jani Hautaluoma, johtaja, proessiautomaatio, Valmet, puh。040 486 0307

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal