Valumet ToimittaaBiomassaaKäyttävänvävävänJA自动Aiajärjestelmän董Energylle坦卡南

Valomet Oyj:nLehdistötiedote30.6.2017 KLO 11.00

Valmet ToimittaaBiomassaaKäyttävänVoimalaitoksenDong Energyn Asnaesin Voimalaan,Joka Sijaitsee Kalundborgissa Tanskassa。Muuntamallasähkön-jaLämmöntuotantonsaKäyttämäänHHiilenSijastaKestävänKehityksenMukaista Biomassaa Asnaesin Voimalassa DongOttaaTärkeänAskeleenHiilidioksidipäästönensävähentämisessä。

TilausSisältyyvalmetin Vuoden 2017 ToisenNeljänneksenTilauksiin。Noin 80 Miljoonaa Euroa的Tilauksen Arvo。在Tar​​koitus ollakaupallisessaKäytössäVuoden2019年Loppupuolella alaitoksen。

“维美德在erittäintyytyväinenpäästessäänosallistumaan Tanskanhiilestäirtautumisohjelmaan JA tullessaan valituksi董Energyn teknologiakumppaniksi。DONG能源公司在ottanutesimerkillisiäaskelia muuntaessaan vanhojahiiltäkäyttäviävoimalaitoksiaan moderneiksi JAkestävänkehityksen mukaisiksi voimalaitoksiksi,jotka toimivat 100 prosenttisesti uusiutuvilla polttoaineilla”,SANOO Valmetin energiateknologianmyynnistäJA huoltopalveluistaVastaava Johtaja.KaiMäenpää.

Tietoa Valmetin Toimituksesta

Valmetin ToimitusSisältää140MWTH:NBiomassaaKäyttävävävävävänhybex-kattilalaitoksen,JossaKäytetäänLeijukerrosteknologiaa(BFB)。Kattilan载离子Ovat 50公斤/秒,100巴ja 540°C。Valumet DNA-AutomaAtioJärjestelmäkattaaKokoLaitoksen JaSisältääyösTiedonhallintaanJA TurvallisuuteenLiittyvätJärjestelmät

toimitukseensisältyymyössavukaasujenKäsittelyJärjestelmä,Johon Kuuluvat Pussisuodatin,Palamisilman Kostutus,Savukaasun Lauhdutus,LauhteenKäsitelyJAPiippu。LisäksiValmetToimittaa Oheislaitteistot,KokonaisetMaanPäälleRakennettavatVoimalaitosRakennuksetSekätäydellisenSähköistyksenJAinstrumentoinnin。

Havainnekuva.

Tietoa Asiakkaasta Dong Energy

DongEnergynPääkonttori在坦卡萨,JA SE在Yksi Pohjois-Europan Johtavista EnergiaKonserneista。SeKehittää,rakentaa Ja Operoi离岸 - Tuulivoimaloita,TuottaaSähköäJALämpöävoimalaitoksillaanJA Toimittaa JA Myy Energiaa Tukkumyjille,Yrityksille Ja YksityIsAsiakkaille。Konsernilla On Noin 5 800Työntekijää,Ja Vuonna 2016年Sen Liikevaihto Oli 61 Miljardia坦坎·克鲁努瓦(8,2米尔欧亚)。

KaiMäenpää,Johtaja,Energia Ja Palvelut,Emea-Alue,Valmet,Puh。+358 10 676 2410
OlliKoivumäki,Myyntijohtaja,自动化,Valmet,Puh。+358 10 676 1225

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.