瓦尔麦特公司toimittaa automaation劳马海洋结构-yhtion rakentamalle RoPax-alukselle

瓦尔麦特公司Oyj): n lehdistotiedote 14.3.2017 klo 11点

瓦尔麦特公司toimittaa automaation劳马海洋结构-yhtion (RMC) rakentamalle RoPax-alukselle, joka toimitetaan Mols-Linien -laivayhtiolle。

2016年Tilaus sisaltyi Valmetin vuoden viimeisen neljanneksen saatuihin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Toimitus ajoittuu joulukuulle 2017。

Tilauksen teki suomalainen laivasahkourakoitsija Telesilta, joka integroi Valmetin automaatiojarjestelman aluksen muihin jarjestelmiin。Telesilta ja瓦尔麦特公司ovat aiemmin tehneet tiivista yhteistyota monissa laivaprojekteissa ja automatisoineet esimerkiksi satamajaanmurtaja Ahton, yhteysalus Otavan ja oljyntorjunta-alus Hylkeen。

“Olemme innoissamme saadessamme什锦菜Mols-Linien -yhtion RoPax-aluksen, sahkojarjestelmien ja niiden asennusten paaurakoitsija。重新在RMC kyseessa: n ensimmainen uuden laivan rakennusprojekti,在erittain tarkeaa,埃特molemmat meista suoriutuvat siita hyvin aina projektin kaynnistymisesta takuuajan loppuun。上Olemme ennenkin tehneet menestyksekasta yhteistyota Valmetin kanssa ja meilla hyvia kokemuksia瓦尔麦特公司DNA -jarjestelmasta aikaisemmissa projekteissa, joten瓦尔麦特公司奥利meille luonnollinen valinta laiva-automaation toimittajaksi”, sanoo Telesillan projekti-insinoori妮可Karlsson

运算器optimoitu Itamerelle

158年产后子宫炎pitka RoPax-alus rakennetaan劳马海洋结构-yhtion (RMC) telakalla Raumalla。Se在suunniteltu ja optimoitu Mols-Linien -varustamon reitille Bornholmin saarella sijaitsevan Rønnen ja Koopenhaminasta lounaaseen sijaitsevan Køgen valilla Tanskassa。运算器aloittaa liikennoinnin syyskuussa 2018。

Alukseen mahtuu 600 matkustajaa。森kahdella autokannella在tilaa rekoille、peravaunuille henkilo - ja pakettiautoille ja busseille yhteensa kaistametria 1 500。

瓦尔麦特公司toimittaa automaation劳马海洋结构-yhtion rakentamalle RoPax-alukselle, joka在optimoitu Mols-Linien -laivayhtion reitille Bornholmin saarella sijaitsevan Rønnen ja Koopenhaminasta lounaaseen sijaitsevan Køgen valilla Tanskassa。

Tietoja Valmetin toimituksesta

Valmetin toimitus sisaltaa瓦尔麦特公司DNA -koneautomaatiojarjestelman jolla ohjataan ja valvotaan koneistoa时seurataan halytyksia。myo koulutus ja kayntiinajo kuuluvat toimitukseen。Telesilta vastaa jarjestelman asennuksesta。

海洋结构ja Telesilta Tietoja asiakkaista Mols-Linien,劳马

在tanskalainen Mols-Linien laivayhtio, jonka lautat liikennoivat Jyllannin ja Sjællandin saaren valilla。

劳马海洋结构(RMC) kokonaan suomalaisomisteinen laivanrakennusyhtio, joka aloitti toimintansa Raumalla vuonna 2014 entisen STX芬兰Rauman telakalla。Se在erikoistunut monitoimijaanmurtajien、汽车- ja matkustajalauttojen ja merivoimien kayttamien alusten rakentamiseen ja kunnossapitoon。

上Telesilta Uudessakaupungissa toimiva、itsenainen vuonna 1978 perustettu sahkourakointiyritys。森erikoisosaamista ovat laivateollisuuden sahkoistystyot suunnittelusta asennukseen, kayttoonottoon ja huoltoon。Lisaksi yhtio tarjoaa teollisuuskiinteistojen ja muiden vaativien rakennusten urakointi, korjaus - ja kunnossapitopalveluja。

海基坦纳、myyntipaallikko Automaatio-liiketoimintalinja瓦尔麦特公司(puh。040 557 0780

瓦尔麦特公司在maailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittaja sellu, paperi - ja energiateollisuudelle。在tulla Tavoitteemme maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin、kartongin ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien luotettavuutta ja suorituskykya时tehostavat raaka-aineiden ja energian kayttoa。

Valmetin liikevaihto vuonna 2016年奥利noin 2 9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympari maailmaa tyoskentelee lahella asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistamiseen——joka paiva。森Valmetin paakonttori sijaitsee Espoossa ja osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissa。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal