Valmet Toimittaa Automaation Arctechin RakentamaanJäätäMurtavaanArktiseenTankkeriin

Valmet Oyj:nLehdistötiedote30.5.2017 KLO 11:00

Valmet toimtaa自动化vaativissa arktisissa jääolosuhteissa operoivaan jäävahvistettuun tankkeriin NB 515, jonka rakentaa Arctech赫尔辛基船厂Oy。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2017年EnsimmäisenneljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。AutomaAtiojärjestelmätoimitetaanMarriaskuussa 2017. Alus AloittaaLiikennöinninninVuonna 2018。

“Kyseessä在ErittäinTehokasJäätäMurtavaarktinen Tankkeri。森自动议员tank tanken kll l·霍塔安·肯塔基·拉赫蒂··赫塔姆···赫尔··斯塔尔姆··埃尔····苏格塞萨·阿尔斯(Hyvin Edistyksellinen)”,Sanoo Arctech Helsinki Shipyard Oy:n toimitusjohtajaEsko Mustamaki

“Arktisen alueen vaativissajääolosuhteissaliikennöiväkaasukondensaattitankkeritarvitsee luotettavanautomaatiojärjestelmän,Ja Valmet on juuli sellainen .Korkean Luotettavuuden Takaa Toimintojen Kahdentaminen”,ToteaaMyyntipäällikköHeikki Tanner.Valmetin Automaatio-liiketoimintalinjalta。

Valmetin Toimitussisältäävalmetdna-automaatiojärjärjestelmän,käyttöönotonjakoulutuksen。

SuunniteltuMurtamaanLähshaksimetristäjäätä

Kaasukondensaattitantankkeri NB 515 Rakennetaan Operoimaan Jamilin Niemimaalta Eurooopaan Ja Aasiaan。Arctechin Suunnittelema Alus on 229MetriäPitkäJA32,5MetriäLeveä。Tankkeri PystyyItsenäisestiLiikkumaanKoillisväylänVaativissaJääolosuhteissa,JaSenPäätehtävä在Turvata Kaasukondensaatin KuljetustaYmpärivuotisti。

Korkeajääluokkaarc 7,Ja Se PystyyMurtamaanLähshaksiMetriäPaksuaJäätä上的Tankkerilla。

VALMET TOIMITTAA VAATIVISAA ARKTISISSAJääolosuhteissaOveroivaanJäävahvistetuun坦克·瓦尔·瓦尔·斯塔尔·瓦尔塔Hallitaan KoneistonLisäksiKokoRahtijärjestelmää。

Tietoja Asiakkaasta Arctech Helsinki造船厂Oy

Arctech赫尔辛基船厂Oy在erikoistunut arktiseen meritknologiaan ja laivanrakennukseen。森päätuotteita ovat jäänmurtajat ja vaativat erikoisalukset。aransa的Arctech edelläkävijä, yli的jolla 150 vuoden kokemus laivanrakennuksesta。Yhtiö työllistää telakallaan tällä hetkellä noin tuhat henkeä。

海基·坦纳,myyntipäällikkö, automaatio - likitoimintalinja, Valmet, puh。040 557 0780

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.