我们的能源战略-堪萨斯工业咨询公司-yhtiön堪萨斯工业协会

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote17.1.2017 KLO 11:00

我们的战略目标是完善的自动化方案,堪萨斯工业咨询公司-yhtiön堪萨斯工业协会。Sopimus Kattaa Intian,Yhdistyneet Arabiemiirikunnat,尼日利亚,沙特阿拉伯,斯里兰卡,孟加拉国Ja Nepalin。

“Sopimus noudattaa tavoitettamme,城下tähtäätoiminnan kasvattamiseennäilläalueilla。CONSULTA上vakiinnuttanut asemansa erityisesti Intiassa,jotennäemmepaljon mahdollisuuksia energia- JAprosessiautomaatiojärjestelmäliiketoimintammelaajentamiseenyhteistyössäuuden kumppanimme kanssa”,SANOO Valmetin Automaatio-liiketoiminnan kumppanuuksista vastaava johtajaKari美国么

Kumppanuussopimuksen Mukaan Valmet Toimittaa Automaatioratkaisujaan JA Consulta Puolestaan​​ Vastaa Niiden Ja Etenkin Valmet DNA-AutomaatiojärjestiakkailleSekäuunnittelu-jakenttäpalveluista。Valmet DNA在joKäytössätuhansissavoimalaitoksissa Ja TeollisuusprosesseissaYmpäriMaailmaa。

“咨询Pyrkii Toimittamaanan Asiakkaileen Innovatiivisia JA Tehokkaita Huippuratkaisuja。ValmetinAutomaAtiojärjestelmienAvullaPystymme豪皮州亚太斯基·贾沃斯·埃伦斯·Energia-Ja Prossiteollisuudessa”,Sanoo Consultes-YhtiönToimitusJohtajaJa OsakasSantosh Ajgaonkar.

我们的战略目标是完善的自动化方案,堪萨斯工业咨询公司-yhtiön堪萨斯工业协会。Kuvassa vasemmalta Valmetin myynnistä ja palveluista vastaava johtaja Pravin Tripathi, Consulta Enterprises -yhtiön toimitusjohtaja osakas Santosh Ajgaonkar, Valmetin Aasian ja Tyynenmeren alueen, Aasian ja Kiinan toiminnoista vastaava johtaja Matti Miinalainen sekä Valmetin energia- ja proessiautomamyynnistä vastaava kaustuh Purohit。

Tietoja Valmetin Uudesta Kumppanista咨询企业-Yhtiöstä

Consulta Enterprises Perustettiin Vuonna 1997 TarjoamaanSäätö-JA InstrumentOppoInpopeveluita。Nykyisin Se ToimiiTeknologiayhteisistyössässässässässässässässässässshtohjelmisto-ja laitevalmistajien kanssa。YhtiönPääkonttoriSijaitseeBandrassa Mumbaissa Ja Teknologiakeskus CBD Belapurissa Navi Mumbaissa。

Kari S.Heikkilä,Johtaja,Kumppaniliiketoiminta,自动化,Valmet,Puh。040 552 8372

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.