Valomet Solmii Laivateollisuuden Automaatiota Koskevan AgentTisopimuksen Saksalaisen Ecks Marine-Yhtiön堪萨斯

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote5.4.2017 KLO 11:00

Solminut Laivateollisuuden Automaatiota Koskevan AgentTisopimuksen Saksalaisen Ecks Marine-MhtiönKanssa上的Valmet。uusiyhteistyökumppanitekee valmetille saksassa markkinatutkimuksia,AvaaYhteyksiälaivanvarustamoihinJA TelakoileSekätukeyyyntiäJAVerkostoitumista。

“Valmet Ja Ecks海洋MuodostavatYhdessäHyvin Toimivan Tiimin Saksassa,Jossa On Paljon Meriteollisuutta”,Sanoo Valmetin Laiva-Automaatiosta Vastaava Johtaja约翰Weierud

Valmetin Juureet Meriteollisuudessa UlottuvatPitkälle。Toiminta Sai Alkunsa Yli 200 Vuotta SittenPienelläTelakallaHelsingin Edustalla Sijaitsevilla Saarilla。yhtiöonpitkääntoimittanutpesuri-jaautomaatiojärjestelmiäkontti-jarahththilaivoillesekäristeilyaluksille。Laiva-Automaatiojärjestelmienkehitystyöakoi80-luvun Alussa Damatic Classic-Järjestelmästä,Ja Uusinta Teknologiaa eDustaa nykyinenValmet DNA-järjestelmä。

“Ecksin perhe JA维美德ovat olleetyhteensäpitkälti意林300 vuotta mukana laivateollisuudessa。维美德täydentääerinomaisesti康美丹tulevaisuuteen suuntautuvaa tuotetarjontaamme。Yhteistyökertoo halustamme tarjotakestäviä,riskejäJA kustannuksia alentavia ratkaisuja laivateollisuudelle”,toteaa Ecks海洋-yhtiönomistaja JA perustaja托尔斯滕·艾克。

Valut在On Ol Ollut Yli 40 Vuoden Ajan Mukana KaikissaNiissälaivatyypeissä,Joissa Ecks Marine-YhtiönRatkaisutOvatTärkeässäroolissa。

“Tavoiteemme在Tehdäaluksistaympäristöystävällisempiä,Tehokkaampia Ja Kannattavampia Kehittyneiden Automaatio-Ja Pesuriratkaisujen Avulla”,Torsten Ecks Jatkaa。

Tietoja Valmetin Uudesta Agentasta ecks海洋

Vuonna 2015 Perustettu Ja HampurissaSaksassaPääkonttoriaanPivoissaKäytettävienKomponenttien,Palveluiden Ja Tietotekniikan Myynti-Ja Markkinointiedustaja。Se tarjoaamyösedustuksia,tukea myyntiin,markkinoiteiin,Liketoimintaan JaLiketoiminnanKäynnistämiseenSekäkonsultodentopipveluja。

John Weierud,Johtaja,Laiva-Automaatio,Valmet,Puh。+47 9574 5020

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal