堪萨斯州的阿罗伊塔省

Valomet Oyj:NLehdistötiedote14.6.2017 Kello 13.00

Valmet vie teolisen internetin palveluihin taolisen internetin palveluihin neljä teolisen internetin palveluihin keskittyvää suorituskykykeskusta energia-, sellu-, paperi-, kartonki- ja pehmopaperiteollisuuden asiakkaita varten。Samaan aikaan Valmet on allekirjoittanut kumppanuussopimuksen Tiedon kansa。Kyseessä在ensimmäinen askel johtavan teolisen internetin ekosystememin rakentamisessa keskeisten toimijoiden yhteen saattamiseksi上。

“维美德在johtava prosessiteknologian,automaatioratkaisujen JA palvelujen toimittaja sellu-,paperi- JA energiateollisuudelle KOKO maailmassa。Asiakkaillemme tarjoamamme teknologiatsisältävätpitkällekehitettyjäantureita JA mittalaitteita,jotkakeräävättärkeääDataA的koneista JA prosesseista。Lisäksimonilla asiakkaillammekäytössäolevat Valmetinautomaatiojärjestelmättarjoavat vankantietolähteen坤näistälähteistäsaatuun dataanyhdistetäänasiakkaiden muista tehdas- JAlaitosjärjestelmistäperäisinoleva数据,käyttöönsaadaan valtavamäärä酒店信息。Keskeinen ETU asiakkaillemme上SE,ETTA asiantuntijammetietävät,米卡数据kannattaa上analysoida JA kuinka SITA voidaan parhaitenhyödyntää。TAMA osaaminen rakennettusisäänteollisen internetin sovelluksiimmeJa Palveluihimme“,Valmetin Teollisen Internetin Toimintojen JohtajaJari Almisanoo。

teolisen internetin palvelut parantavat rotettavuutta ja suorituskykyä

我们在互联网上建立了一个网络,网址是suorituskykyä。teolisen internetin mahdollisiksi tekemin rotettavuuspalveluihin sisältyvät online-seuranta, enakoiva diagnostiikka ja data-analyysit, joilla parannetaan tetaiden laitsten tehokkuutta, tuetaan oikea-aikaisen kunnossapidon suunnittelua ja ehkäistään suunnittelemattomia seisokkeja。Valmetin teolisen intertinin perustuvat suorituskykypalvelut keskittyvät eri järjestelmistä saatavien tietojen integrointiin tuotantotietojen kanssa teastason toimintojen optimoimiseksi。Niihin sisältyvät myös sekä yksittäisten prosessien että koko konekannan optimointipalvelut。

Neljäsuorituskykykeskusta tarjoaa teollisen palveluja

Valmet on PerustanutNeljäsuorituskykekeskusta,Jotka Muodostavat Asiakkaiden Kanavan Kaikkiin Valmetin Teollisen Internetin Sovelluksiin Ja Palveluihin。Asiakkaat voivat ottaa yhteyden suorituskykeskuksiin saadakseen Reaiaikaista Tukea Valmetin Asiantuntijoilta。亚洲克劳登Proseseja VoidaanMyösTarkkaillaetäyhteydenKautta。Lisäksisuorituskykykeskukset tarjoavat数据发现-palveluja jasuurtentiotomäärien分析atipalveluja sovittujen tavoitteiden mukaisesti。Suorituskykekeskuksia on Perustettu Sellu-,Energia-,Paperi-,Kartonki- Ja Pehmopaperiteollisuuden asiakkaita varten。Valmetin AsiantuntijatTyöskentelevätniissäSekäFyysisttieTeTtäetäyhteydenKauttaSen Mukaan,MissäHekulloinkinov。

堪萨斯的ekosystemi alan johtavien toimijoiden

Voidakseen Tarjota Asiakkaileen Kattavan Valikoiman Teollisen Undernin Palveluja Valmet Rakentaa Teollisen InternetinEkosysteemiä,Joka Tuo Alan Johtavat Toimijat Yhteen。Ekosyseeemin Tarkoituksena在Luoda UusiaLisäarvoa丁塔维亚Sovelluksia JA Palveluja Sellu-,Paperi- JA Energiateollisuutta Varten。Tämätaottaaylivoimaisen suorituskyvyn Valmetin Asiakkaile verrattuna Tilanteeseen,JossaEriimijatTyöskentelisivätTyöskentelisi。Tiedon Kanssa Nyt Solmittu Kumpanuus在MerkittäväSaskelEkosysteemin Rakentamisessa上。

“Kumppanuus Tiedon kanssa上tärkeäaskeleteenpäinvahvan teollisen internetin ekosysteemin JA kattavien palvelujen luomisessa asiakkaitamme varten。塔曼yhteistyönJAyhtiöidentäydentävienpalvelujen kautta tuotantoprosessit JA liiketoimintatiedot voidaan integroida JA optimoida asiakkaiden eduksi”,杰瑞SANOO ALMI。

“Olemme iloisia voidessamme olla osa uutta datapohjaista ekosysteemiä ja syventää kumppanuuttamme Valmetin kanssa innovoidaksemme uusia palveluita ja ratkaisuja toimitusketjun ja prosessien optimoinin ympärille。Yhteistyö alkaa企业资源规划- ja制造执行系统-järjestelmistä。Odotamme innolla yhdessä asiakkaillemme rotavia uusia mahdollisuuksia teolisen internetin ja datan avulla, sanooSatu Kiiskinen.,Tieto执行副总裁。

瓦尔麦特公司物爱尔兰西班牙比分联网(englanniksi)

Jari Almi,Johtaja,Teollinen Internet,Valomet,Puh。040 764 7512

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

Tiedon tavoitteena在hyödyntää datakeskeisen maailman mahdollisuudet ja tuottaa niiden avulla arvoa yksilöille, organizaatioille ja yhteiskunalle。Tavoitteemme on olla asiakkaillemme paras kumppani like toiminnan uudistamisessa。Ohjelmisto- ja palveluosaamisemme lisäksi hyödynnämme vahvasti yhdessä innovoinin ja ekosystememien mahdollisuudet。www.tieto.fi