Valmet Laajentaa Teollisen InternetinEkosysteeeemiännJaAloittaa Kumpanuuden Kemiran Kanssa

Valomet Oyj:nlehdistötiedote10.10.2017 Kello 11:00

Valmet Jatkaa Johtavan Teollisen Internetin Ekosyseeemin Rakentamista Sopimalla Kumppanuudesta Kemiran Kanssa。SopimusYhdistäävaletinJA Kemiran AsiantunteMuksen Asiakkaan ProsesienKehittämisessäProssidatanAvulla。NäinSellu- JA PaperiasiakkaillePystytäänLuomaanentistäkennmänLisäarvoa。

KesäkuussaValmetSolmi Samantyyppisen Teollisen InternetinEkosysteemiäkoskevanSopimuksen Tiedon Kanssa。Kumppaniekosysteemin tavoitteena在Yhdistääalan Johtavat Toimijat Taothamaan Sellu-,Paperi- JA Energia-Alan Asiakkaile Kattava Teollisen Internetin Palveluvalikoima。SamallaKehitetäänyhäuusiaLisäarvoaToottaviaSovelluksia。

“Mukana Olevien YhtidenYhteistyönJAToisiaanTäydentävänOsaamisenTuloksenaProsensidatavoidaanYhdistääJAOptimoida Niin,Että·埃斯卡·萨马·赫米米·卡斯瓦。yhdistämälläVoimammayhdistämällävoimamma·佩斯维姆·帕拉马州亚西斯塔斯塔·帕梅梅斯·普罗伊斯塔斯塔斯塔斯·普罗斯塔斯Jari Almi.

“Kemira ja Valmet ovat tämän teollisuudenalan johtavia tuote- ja palvelutoimittajia globaalisti。Molemmat yritykset myös panostavat vahvasti digitaalisiin ratkaisuihin。Tavoitteenamme on parantaa asiakkaidemme prosessien nopeutta, laatua, rotettavuutta, ennustettavuutta ja suorituskykyä。Nämä synergy giat huomioiden on mielekästä etsiä yhdessä uusia tapoja luda arvoa, sanooantti matula.,Johtaja,Tuotelinjat&Liketoiminnan Kehitys Kemiralta。

Valmet on Uudistanut Teollisen Internetin帕尔维埃鲁瓦科莫萨萨,Joka PerustuuYhtiönKokemukseenSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuuden ProssiteKnologian,Palvelujen JA Automaation Toimittajana。Keskeisten Toimijoidenen Yhteinen Teollisen InternetIn Ekosysteemi onTärkeäAskel,昆谷Johtavia Teollisen Internetin PalvelujaViedäänAsiakkailleKaikkiallaMaailmassa。

linkki:valmedin teollinen互联网

Jari Almi, johtaja, teollinen internet, Valmet, puh。+358 40 764 7512

Antti Matula,Johtaja,Tuotelinjat&Liketoiminnan Kehitys,Kemira,Puh。+358 50 570 3576

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal

凯米拉在globaali kemianyhtiö上,joka palvelee asiakkaita runsaasti vettä käyttävillä teollisuudenaloilla。Tarjoamme asiantuntemusta, sovellussaamista ja kemikaaleja, jotka parantavat asiakkaidemme lopputuotteen laatua sekä prosessi- ja resssitehokkuutta。Keskitymme massa- ja paperi-, öljy- ja kaasuteolisuuteen sekä veden käsittelyyn。Vuonna 2016 Kemiran liikevaihto oli noin 2,4 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 4 800。Kemiran osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä。
www.kemira.fi.