Valmet Ja Orora-YhtiönBotanynTehdas Uusivat Palvelusopimuksen

Valomet Oyj:NLehdistötiedote15.5.2017 Kello 11.00

Valmet Ja Orora Limited Ovat Allekirjoittaneet Monivuotisen Sopimuksen,Jolla Jatketaan Kunnossapito-Ja TeknoloiaPalvelujen Toimittamista B9-Kartonginvalmistuslinjalle Ororan Botanyn Tehtaalle新南威尔士州澳大利亚。

Sopimuksen Arvoa Ei Julkisteta。Sopimus Tulee voimaan 1.7.2017。

hyväyhteistyöjatkuu

Valmet Toimitti Koko B9-Pakkauskartonkilinjan Vuonna 2012 Ja Otti Kokonaisvastuun KunnossapitoToimintojen PerustamisestaSekätehtaanHuoltopalveluista,Dieden Parannusprojektien HallinnastaSekätehtaanApujärjestelmistä临安käynnistyksestälähtien。

“维美德上yksi avainkumppaneistamme JA tukee B9:N toimintaa maailmanluokan paperitehtaana Orora JA的Valmet ovattyöskennelleettiivistiyhdessäviimeisten viiden vuoden阿贾恩,JA uusimme kunnossapitosopimuksenyhteistyömmejatkamiseksi UUSI sopimus陀liiketoiminnallemme莫尼亚etuja,JA jatkammemielellämmeyhteistyötämmeValmetin kanssa B9-laitoksen erinomaisen suorituskyvyn。YlläpitämiseksiJAKEHITÄMISEKSI“,SANOOORORA LIMITED-YHTIÖNBOTANYNTEEHTAANKUNNOSSAPITO-JASUUNNittelupäällikkö斯科特贝克特

“Olemme vahvasti sitoutuneita JA integroituneita yhdeksi B9-tiimiksi。Olemmetyöskennelleettiiviistiyhdessäsaadaksemmepysyviätuloksia aikaan kaikilla OSA-alueilla koneenkäynnistyksestäalkaen。塔曼kunnossapitosopimuksen uusiminen在第tunnustus SITA,美达olemme saaneet aikaan奈娜vuosinayhdessäOroran kanssa。Meillä国际劳工组织jatkaayhteistäMatkaaeteenpäinb9-tiimin kanssa parantaaksemme jatkuvasti laitteiston ja prosustinsuorituskykyäjapitäquksemmeb9:n turvallisena jainnostavanatyöpaikkana“,Sanoo Valmetin澳大利亚jauuden-seelannin toimintojen JohtajaPierre de Villiers.

Valmet和Orora Allekirjoittivat SopimuksenYhteistyönJatkosta

Tietoja Valmetin Toimituksesta.

uusitun kunnossapidon ulkoistussopimuksen kasvaneeseen laajuuteensisältyytehostuspaketti,jolla tavoitellaan suunniteltujen ja suunnittelemattomien seisokkiaikojenselkeääjajärjestelmällistäkehitämistäluokkansaparhaalle tasolle。kunnossapitosopimukseensisältyvätmyöskattavat自动纳塔蒂普拉维埃佛罗伦特豪华武士·昆卡萨拉(Joiden Avulla Kunnossapitotiimi Voi Tarkailla Prosesia),Ratkaista Ongelmia JaTehdäKacaustöitätäpalvelunaSekäKäyttääSaatujaTietoja Prossin Toiminnan Optimoimiseen Valmetin Teollisen Kautisen Kautta。

TäydentäviinsopimuksiinOroran Ja Sen B9-Linjan Kanssa KuuluuMyösyhteistyösopimusErilaistenProssien Optimoimissienksi。

Tietoja OroraLimitedistä.

Orora Limited on 3,8 Miljardin澳元奖金ArvoinenPörssiyhtiö,JokaTarjoaaRäätälöityjäPakkaamisenJA VisuaalisenViestinnänGatkaisuja。Yhtiöllä在Yli 6 500Työntekijää131ToimipaikassaSeitsemässäMaassa。OroranPääkonttoriSijaitsee墨尔本南澳大利亚萨拉·奥萨克克特·奥塔拉特·澳大利亚证券Exchange-Pörssissä。

Ororan Tehdas Botanyssa新南威尔士萨州塔拉瓦·劳拉斯塔·基尔塔斯拉·斯拉德蒂瓦塔斯帕拉斯帕斯帕斯·苏格拉斯蒂大阪·苏斯蒂塔·艾奥罗托帕·维基·奥罗兰·帕拉斯·斯利科特奥·斯塔拉斯·奥拉西亚·哈伊亚拉斯萨·贾乌斯萨·塞勒尼亚

Pierre de Villiers,Myyntijohtaja,Valomet,澳大利亚Ja Uusi -Seelanti,Puh。+61(04)17 055 564

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoitteenamme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.