Valmet avasi uuden palvelukeskuksen印度尼西亚

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 27.9.2017凯洛13:15

在Avannut Uuden Palvelukeskuksen Cikarangiin Jaavan Saarelle Indonessiaan上的Valmet。Palvelukeskus Sijaitsee Noin 30KilometrinPäässäJakartasta。Sen Tarkoituksena在VahvistaaYhtiönLäsnäoloaAASIANJA Tyynenmeren Alueella。Palvelukeskuksen Avajaiset Pidettiin 27.9.2017。Avajaisiin Osallistui Asiakkaita,Paikallisia Viranomaisia Ja Valmetin Johtoa。

“印度尼西亚的可可和亚洲人的价值,jossa Valmetilla在käynnissä useita suuria hankkeita。Palvelukeskuksen perustaminen lähelle asiakkaita on tärkeä askel paikallisen läsnäolomme vahvistamisessa。在印度尼西亚,在亚洲,在印度尼西亚,在亚洲,我们都想要去那里Hannu t PietilaValmetin Aasian ja Tyynenmeren alueen johtaja。

在这里输入样例suorituskykyä energia-, sellu- ja paperitoliisuudessa。Lisäksi Valmet tarjoaa uutta teknologiaa, jonka avulla asiakkaat voivat viedä tuotantonsa aivan uudelle tasolle。印度尼西亚palvelukesksen valikoimaan kuuluu esimerkiksi telapalveluja, kuitulinjapalveluja, kenttäpalveluja, rakenneryhmien uudistuksia ja parannushankkeita。

Avajaisseremonia Cikarangin palvelukeskuksessa

“印度尼西亚palvelukeskus tukee Valmetin strategiaa olla lähellä asiakkaita ja kasvumarkkinoita ja parantaa asiakkaiden suorituskykyä Valmetin uuden共享前进之旅-palvelulähestymistavan mukaisesti。Pystymme tarjoamaan asiakkaillemme merkittäviä etuja käyttämällä koko prosessiteknologian, automationja palvelujemme asiantuntemusta ja kehittämällä jatkuvasti paikallisia palvelujamme ja etäpalvelujamme”,sanoo Valmetin palvelut - likitoimintalinjan johtajaJukka Tiitinen

Valmetin Maailmanlaajuisessa Verkostossa在Jo Yli Sata Palvelukeskusta。Uudessa palvelukeskuksessatyöskenteleeylisata valmetin ammattilaista。

Hannu T. Pietilä, johtaja, Aasian ja Tyynenmeren value, Valmet, puh。+66 818 621 122

Jukka Tiitinen, johtaja, palvelut - likiketoimintalinja, Valmet, puh。+1 404 433 0937

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.blumebaby.com.,www.twitter.com/valmetglobal