Muutoksia Valmetin johtoryhmassa

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 28。Heinäkuuta, 2017 klo 10.00

Valmet muuttaa joidenkin johtoryhmän jäsentensä vastuualueita osana jatkuvaa likitoiminnan ja avainhenkilöiden kehittämistä。

Seuraavat nimitykset Ovat Voimassa 1. Lokakuuta 2017 Alkaen。jukka tiitinen在Nimitetty Aasian Ja Tyynenmeren alueen Johtajaksi(亚太地区)。JukkaToimiiTälläHetkelläPalvelut-Liketoimintalinjan Johtajana。阿基尼米在nimitetty palvelut - liketoimintalinjan johtajaksi(业务线总裁,服务)。Hän työskentelee tällä hetkellä Valmetin Kiinan aluejohtajana。Molemmilla on pitkä tausta useissa eri johtotehtävissä Valmetissa ja he jatkavat Valmetin johtoryhmän jäseninä raportoiden toimitusjohtaja Pasi Laineelle。

Hannu T.Pietilä,JokaTyöskenteleeTälläHetkelläValmetinAasian Ja Tyynenmeren Alueen Aluejohtajana,Palaa Suomeen Kuuden Vuoden Ulkomaan Jaksoltaan JA在Nimitetty Aasian Ja Tynenenmeren Alueen Myyntijohtajaksi(销售副总裁副总裁)。HänaportoijatkossaJukkaTiiselle。

“Olen iloinen, että pystyimme johtoryhmässämme tekemään vastuiden kierrätystä ja samalla hyödyntämään jäsenten vahvan kokemuksen ja osaamisen sekä antamaan heille edelleen uudistumisen ja kasvun mahdollisuuksia。Jukka Tiitinen on tunnettu tulosorientoituneesta tavasta työskennellä, ja hänen johdollaan palveluliiketoimimme on kasvanut vakaasti。Aki Niemi on ollut avainasemassa Kiinan likitoimamme rakentamisessa ja luonut alueelle sitoutuneen ja saavan tiimin lähelle asiakkaitamme。Näiden minaisuuksien ja taustojen ansista he sopivat erinomaisesti uusiin tehtäviinsä。Tässä vaiheessa haluan myös kiittää Hannu T. Pietilää, jonka on luonut vahvat asiakassuhteet ja kehittänyt likitoimintaamme Aasian ja Tyynenmeren alueella vuodesta 2012 lähtien。Uudessa roolissaan Hannu jatkaa alueen like iketoiminnan tukemista, jotta voimme palvella asiakkaitamme alueella parhaalla mahdollisella tavalla,“sanoo toimitusjohtaja”帕斯莱恩

Aki Niemen seurajan rekrrytointi Valmetin Kiinan aluejohtajaksi aloitettu。

Lisätiedot:
Pasi Laine, toimitusjohtaja, Valmet,电话+358 10 672 0001

Jukka Tiitisen简历

Jukka Tiitinen在Valmetin palvelutl - likitoimintalinjan johtaja。Hän oli vuodesta 2011 vuoteen 2013 Metson Massa, paperi ja voimantuotanto - segmentn palvelut - likiketoimintalinjan vastaava johtaja。美卓纸,Inc:n pohjois - americkan aluuejohtaja vuosina 2004-2011Tätä ennen Tiitinen oli Metso Paper USA Inc:n/Valmet Inc:n pohjois - americkan Telapalvelut-liiketoimintayksikön johtaja vuosina 2000-2001。Tiitinen on toiminut useissa johtotehtävissä Valmetissa ja Metsolla Yhdysvalloissa, australia assa ja Suomessa。Tiitinen on koulutukseltaan diplomi-insinööri。

Aki Niemen CV.

Aki Niemi在Valmetin Kiinan alueen johtaja上。Hän oli vuoden 2013 Metson Massa, paperi ja voimantuotanto - segmentn Kiinan aluejohtaja。Niemi oli Metson Massa, paperi ja voimantuotanto - segmentn Kiinan toimintojen johtaja vuosina 2011-2013。Tätä ennen hän oli Metson Paperi- ja kartonkikoneet -liiketoimintayksikön työmaatoimintojen johtaja vuosina 2007-2011 ja Metson Paperi- ja kartonki - likitoimintalinjan koniden käynnistysosaston johtaja vuosina 2003-2007。Niemi toimi Metson paperitknologiasta vastaavana päällikkönä vuosina 1997-2003 ja Valmet Oyj:n asiakaspalveluinsinööri vuosina 1994-1997。Niemi on koulutukseltaan diplomi-insinööri。

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.com.,www.twitter.com/valmetglobal.