Ensimmäinenvalmet优势NTT -KoneEuropassaKäynnistitiinOnnistuneesti Renovan Tehtaalla Portugalissa

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 4.4.2017 kello 11.00

葡萄牙人pehmopaperinvalmistaja Renova valmisti ensimmäisen jumborullan Euroopan ensimmäisellä Valmet Advantage NTT -pehmopaperilinjalla tammikuun lopulla。葡萄牙语:托拉斯诺瓦辛lähellä sijaitsevalla Renova 2 -tehtaalla hyödynnetään杂交科宁joustavuutta, minkä ansiosta voidan valmistaa perinteistä ja kuvioitua pehmopaperia yhtiön tyypillisiä eri värisiä pehmopaperituotteita varten。

“Houkuttelevan uuden sukupolven paperin tuotanto uudella PK 7:LLA上meille tervetulluttakehitystäOdotamme innokkaastinäkevämme,MITA saamme aikaan Renovan innovatiivisenlähestymistavanJA Valmetinkestävääkehitystäedustavan优势NTT -teknologianyhdistelmälläUskomme,ETTA森joustavuus陀meille loputtomasti mahdollisuuksia erityissuunniteltujen kuvioitujen pehmopaperituotteiden tuottamiseen。“,Sanoo Renovan ToimitusjohtajaPaulo Pereira da Silva

“球球上ollutjännittäväprojekti,JA olemme hyvintyytyväisiävoidessamme auttaa Renovaaviemäänpehmopaperituotteensa seuraavalle tasolle。NTT优势-teknologiantiedetääntuovan mukanaan erinomaisia mahdollisuuksia ensiluokkaisten,erittäinpehmeiden tuotteidenkehittämiseen。Seuraamme kiinnostuneina Renovan matkaaeteenpäin”,SANOO Valmetin pehmopaperiliiketoiminnan myyntijohtajaJan Erikson.

toimituksen tekniset tiedot.

Uuden Pehmopaperikoneen Suunnittelunopeus Kuvioidulle Paperille 1 800 M / min JA Perinteiselle Paperille 2 000米/分钟。Tuotantolinja On OptimoItuSäästämäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääänahakupua,JA SE Tekee Mahdolliseksi Tuotedifferoinnin JA Premium-Laatuisten Tootteiden Kapasiteetin Kasvattamisen。

Valmetin Toimituslaajuus Kattoi Kokonaisen Pehmopa jootantolinjan,JokaSisältääaivityNTT-PehmopaAlikoneen,Optiflo-perälaatikonSekäkevytmetallisenJenkkisylintin。SISÄLTÄÄÄMYÖS优势-PEHMOPAPAPREKOLOGIAA,库滕Aircap-HuuvanSekäWeddust-Järjestelmän。toimitukseen kuuluimyösperustava ja yksityiskohtainentäydellinenmassanvalmistus,Prossi-ilmastoidti Ja Valmet DNA-Automaatiojärjestelmä。

Valmetin Advantage NTT -pehmopaperikone

Tietoa Asiakkaasta Renova.

在欧洲和欧洲的土地上的革新。Yli 60 maassa saatavilla oleva tuotemerkki tarjoaa värikkäitä malleja sekä uusia funktionaalisia ratkaisuja tyylikkäiden ja ympäristöystävällisten kuluttajille suunnattujen pehmopaperituotteiden muodossa。

Jan Erikson,Myyntijohtaja,Pehmopaperitehtaat-Liiketoimintayksikkö,Valmet,Puh。+46 70 517 1490
Bernhard Glifberg, myyntipäällikkö, Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, Valmet, puh。+46 70 517 1427

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

Valmetin Liikevaihto Vuonna 2016 Oli Noin 2,9 Miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal