Yhdysvaltojen ensimmäinen Advantage NTT -pehmopaperilinja käynnistettiin onnistuneestii von Drehle Corporationin Natchezin tehtaalla

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 4.10.2016 kello 12.00

Von Drehle公司ensimmäisenä pehmopaperinvalmisajana ottanut käyttöön Valmetin innovatiivisen Advantage NTT - pehmopaperitknologian Yhdysvalloissa。Uusi tuotantolinja käynnistettiin yhtiön tehtaalla Natchezissa Mississipissä。

Kyseessä关于Valmetin kolmas pehmopaperikonetoimitus von drehelle。Yhtiöllä在ennestään kaksi优势DCT -pehmopaperilinja Cordovan tehtaalla Yhdysvaltojen Pohjois-Carolinassa。优势NTT -teknologia在sununniteltu mahdollisimman suurta tuotannon joustavuutta, energiatehokkuutta ja tuotteen laadun parantamista varten。

Olemme iloisia voidessamme julkistaa ensimmäisen优势NTT -linjamme käynnistyksen Yhdysvalloissa。Tämä on neljäs menestyksekäs NTT-käyttöönotto vuonna 2013 tapahtuneen ensimmäisen käyttöönoton jälkeen。Haluamme kiittää von Drehleä hyvästä yhteistyöstä ja tiimityöstä, joiden avulla projektista tuli menestystarina ja vertailukohta koko teolisuudenalala。Tämä suren kapasiteetin ntt - asenus tuo von drehelle erinomaista joustavuutta sekä kyvyn tuottaa laajan laatuvalikoiman tuotteita tulevina vuosina", sanoo Valmetin pehmopaperikoneiden myyntijohtajaSoren埃里克森

Tekniset tiedot

对2、6米的甲藻2 000米/分钟的甲藻1 800米/分钟的甲藻进行筛选。Uudella linjalla käytetään raaka-aineena kierrätyskuitua。Tuotantolinja on optimoitu säästämään energiaa ja kuitua sekä tarjoamaan lisää mahdollisuuksia tuotedifferointia ja premien -tuotteiden kapasiteetin kasvattamista varten。

Valmetin toimituslajuuteen kuului kokonainen pehmopaperin tuotantolinja, joka sisältää优势NTT 100HS -pehmopaperikoneen。Pehmopaperikone on varustettu OptiFlo-perälaatikolla sekä kevytmetallisella jenkkisylinterillä。Se sisältää myös advantageteknologioita, kuten AirCap-huuvan ja SoftReel L -rullaimen。Lisäksi toimitukseen sisältyi automaatiopaketti prosessinohjausjärjestelmineen。Valmetin vastuula oli myös asennusvalvonta, koulutus, käyttöönotto ja tuotekehitystuki。

Tietoja asiakkaasta von Drehle Corporationista

Vuonna 1974 perustetun von Drehle Corporationin päätoimisto sijaitsee Hickoryssä Pohjois-Carolinassa, ja yhtiö operoi tällä hetkellä pehmopaperitehtaita Cordovassa, Maidenissa, Memphisissä ja Las Vegasissa。Yhtiö tuottaa laadukkaita paperipyyhe-, pehmopaperi- ja jakelulaitetuotteita pohjois - american julkisten tilojen markkinoille。

Tom Morse, tehdasmyyntipäällikkö, Valmet, pehopaperi, Pohjois-Amerikka, +1 225 772 4991

Sören Eriksson, asiakasmyyntipäällikkö, Valmet, pehopaperi, Pohjois-Amerikka,+1 404 242 8845

Jan Eriksson, myyntijohtaja, Valmetin Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, puh。+46 705 17 14 90

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal